جمعه 17 مهر 1394-18:38

با عزم و وفاق عمومی؛

مازندران در انتظار میزبانی از رییس دولت تدبیر و امید است

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(46)/ سخنگوی ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری: مازندران با عزم و وفاق عمومی در انتظار میزبانی از رییس دولت تدبیر و امید است/با حضور دکتر روحانی در مازندران؛ باید منتظر شنیدن خبرهای خوب و امیدبخشی باشیم.


 مازندنومه، سرویس سیاسی: لطف الله آجدانی -سخنگوی ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری در مازندران- به مازندنومه گفت: مازندران با عزم و وفاق عمومی در انتظار میزبانی از رییس دولت تدبیر و امید است.

وی با تشکر از تلاش های استاندار مازندران در حمایت از برنامه های ستاد استقبال مردمی، برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم استقبال از دکتر روحانی ، از حضور ربیع فلاح در این ستاد و دیدارش با مسوولان و فعالان ستاد مردمی قدردانی کرد.

آجدانی هنچنین همکاری مجموعه مدیران حوزه های ستادی استانداری به ویژه معاون سیاسی و امنیتی استاندار و سایر معاونان استانداری، هم چنین فرمانداری ساری، مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری و نیز فرمانداران، شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای استان را خوب توصیف کرد.

سخنگوی این ستاد تصریح کرد: طی پی گیری های رییس ستاد استقبال مردمی مازندران و با تلاش هیات رییسه و کمیته های مختلف این ستاد، تبلیغات محیطی آغاز شد و فعالیت های رسانه ای و خبری در استان افزایش یافته است.

آجدانی همچنین افزود: با تلاش این ستاد برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در راستای مراسم استقبال طی روزهای 18 و 19 و 20 مهرماه در سطح مازندران برگزار خواهد شد.

وی حضور و همکاری بانوان و سازمان های مردم نهاد و جوانان در ستاد را با شکوه توصیف کرد و از حضور پرشور جوانان در مراسم استقبال از حضوررییس حمهوری اسلامی ایران در مازندران خبر داد.

آجدانی با اشاره به پیگیری های استاندار دولت تدبیر و امید در مازندران برای افزایش تخصیص اعتبارات توسعه ای مازندران؛ رویکرد توسعه محور استاندار مازندران برای برخورداری از مواهب سفر رییس جمهوری به مازندران را ستودنی خواند و بیان کرد: با حضور دکتر روحانی در مازندران؛ باید منتظر شنیدن خبرهای خوب و امیدبخشی باشیم.

وی در بخشی دیگر از این گفت و گو استقبال عمومی اقشار مختلف اجتماعی و وفاق و همدلی گروه ها و احزاب و تشکل های سیاسی برای میزبانی از رییس دولت تدبیر و امید را بسیار خوب توصیف کرد.