جمعه 17 مهر 1394-22:14

یک فعال سازمان های مردم نهاد مازندران:

دولت قانون حمایت از سازمان‌های مردم نهاد را تصویب کند

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(47)/ علی فلاح: توجه همه جانبه دولت به سازمان‌های مردم‌نهاد در قالب بودجه‌های حمایتی در برنامه کاری دولت قرار گیرد/ قانون حمایت از سازمان‌های مردم نهاد در دولت تصویب و به مجلس ارسال شود.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری:علی فلاح درباره آمادگی و میزبانی مردم از سفر ریاست‌جمهوری اظهار کرد: مردم مازندران آماده استقبال از رئیس‌جمهوری هستند و انتظار مردم این بود که رئیس دولت زودتر از اینها در مازندران حضور می‌یافت.

وی افزود: دولت تدبیر و امید برخاسته از مردم است و سازمانهای مردم‌نهاد نیز حمایت ویژه‌ای از دولت تدبیر و امید داشتند، به این دلیل که تدبیر دولت در ایجاد امید در جامعه بسیار اثرگذار بود و دولت دکتر روحانی امید را در بین مردم افزایش داد.

این فعال سازمان های مردم نهاد مازندران درباره انتظارات این تشکلها از حضور رئیس‌جمهوری در مازندران گفت: توجه به مردم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید در قالب سازمان‌های مردم‌نهاد رقم بخورد.

وی اضافه کرد: خدمت به مردم به صورت فله‌ای و جداگانه، پیشرفتی در توسعه اجتماعی و توسعه استان ندارد و تنها با حمایت همه جانبه امکان کمک به مردم فراهم می‌شود.

فلاح در ادامه توجه مستمر دولت به سازمان‌های مردم‌نهاد را خواستار شد و ادامه داد: توجه همه جانبه دولت به سازمان‌های مردم‌نهاد در قالب بودجه‌های حمایتی در برنامه کاری دولت قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید انتظارات سازمان‌های مردم‌نهاد برآورده نشد، افزود: حمایت معنوی دولت خوب است ولی برای تقویت نیاز به حمایت مادی و امکانات داریم.

این فعال تشکل های محیط زیستی در ادامه تصریح کرد: قانون حمایت از سازمان‌های مردم نهاد در دولت تصویب و برای تعیین تکلیف به مجلس ارسال شود؛ چراکه با تصویب این قانون در دولت و مجلس سازمان‌های مردم‌نهاد با پشتوانه قانونی به فعالیت اجتماعی اثرگذار خویش ادامه می‌دهند.

وی درباره حمایت مادی از سازمان‌های مردم‌نهاد در مازندران گفت: تاکنون اعتبار خاصی برای فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد مازندران اختصاص نیافته و انتظار بر این است که با حضور رئیس‌جمهوری به این بخش از انتظارات سازمان‌های مردم‌نهاد توجه شود.

گفتنی است 400 سازمان مردم‌نهاد در مازندران در حال فعالیت هستند.