يکشنبه 19 مهر 1394-8:24

سخنگوی ستاد استقبال مردمی از سفر رئیس‌جمهوری به مازندران تاکید کرد

فعالیت تاثیرگذار کمیته رسانه ستاد استقبال در پوشش خبرهای سفر

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(59)/ لطف‌الله آجدانی: فعالیت کمیته رسانه ستاد مردمی استقبال از رئیس‌جمهوری بسیار تاثیرگذار بوده است و این کمیته از ابتدای فعالیت تاکنون بالغ بر 60 بسته در قالب های مختلف رسانه ای درباره سفر تولید کرده که در بیش از 30 رسانه منتشر شده است.


  مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری: لطف‌الله آجدانی با اشاره به آمادگی شهرهای استان برای میزبانی از رئیس دولت و هئیت همراه، اظهار کرد: در بعضی از شهرها، خیمه‌های استقبال از رئیس دولت یازدهم دائر شده و برنامه‌های فرهنگی متناسب اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با تلاش دبیر کمیته ورزشی ستاد استقبال مردمی از رئیس‌جمهوری، مراسم استقبال نمادین از هیئت دولت برگزار می‌شود، افزود: این مراسم ساعت 15 امروز یکشنبه 19 مهرماه از میدان امام حسین (ع) به سمت خیابان فرهنگ و پارک ملل با حضور ورزشکاران انجام می‌شود.

سخنگوی ستاد استقبال مردمی از سفر رئیس‌جمهوری به مازندران با بیان اینکه برای آن دسته از داوطلبان در شهرهای مختلف که قصد حضور در مراسم دیدار مردمی رئیس‌جمهوری را دارند، تهمیدات لازم اندیشیده شده است، گفت: برای علاقه‌مندان به حضور در ورزشگاه متقی ساری، سیستم حمل و نقل تهیه شده تا بتوانند در این مراسم حضور یابند.

این مسئول با اشاره به تلاش کمیته‌های بانوان و سازمان‌های مردم نهاد برای حضور باشکوه مردم در استقبال از رئیس‌جمهوری، تصریح کرد: با تلاش مدیرکل بانوان استانداری مازندران هم ترتیبی اتخاذ شده تا برگزیدگان تشکل‌های استان دیدار خصوصی با معاون حوزه زنان رئیس‌جمهوری در شهرستان میاندورود دیدار کنند.

آجدانی با اشاره به مشارکت ستاد استقبال مردمی از سفر دولت و همچنین استانداری مازندران در آماده‌سازی فضا برای میزبانی از دولت، ادامه داد: خلق زنجیره انسانی در دو طرف مسیر حرکت رئیس‌جمهوری از ابتدای ورود آقای روحانی به مازندران تا مقصد که استادیوم متقی ساری است، پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه برای حضور خبرنگاران و عکاسان هم تدابیری اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: کارت‌های اصحاب رسانه برای پوشش خبری این مراسم به زودی توزیع می‌شود.

آجدانی با اشاره به فعالیت تاثیرگذار کمیته رسانه ستاد مردمی استقبال از رئیس‌جمهوری، اظهار کرد: این کمیته به دبیری علی صادقی از ابتدای فعالیت تاکنون بالغ بر 60 بسته در قالب های مختلف رسانه ای مانند مصاحبه، گزارش، خبر، گزارش خبری، یادداشت، میزگرد و مقاله درباره سفر تولید کرده که در بیش از 30 رسانه منتشر شده است.

وی گفت: در شبکه‌های اجتماعی هم صفحه‌های متعددی برای اطلاع‌رسانی اخبار سفر راه‌اندازی شده تا مردم در جریان نحوه سفر رئیس‌جمهوری به مازندران قرار گیرند.