سه شنبه 28 مهر 1394-20:52

مدیر شرکت بیمه کوثر:

بیمه پنجم کشور هستیم/در بیمه عمر و سرمایه‌گذاری رشد 155 درصدی داشتیم

مدیر شرکت بیمه کوثر گفت: در مدت چهار سال توانستیم رتبه بیمه کوثر از جایگاه 22 کشوری را به رتبه پنجم ارتقا دهیم/در زمینه بیمه عمر و سرمایه‌گذاری در 6 ماه امسال نسبت به سال گذشته 155 درصد رشد داشتیم/ کارت خسارت سیار را در اختیار فرد حادثه دیده  قرار می‌دهند و بعد از تعیین خسارت، کارت مورد نظر در مدت 48 ساعت شارژ مالی می‌شود و نیازی نیست که افراد برای دریافت چک به شعبه مراجعه کنندد.


 مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: قاسم بهروزی در نشست خبری اظهار کرد: شرکت بیمه کوثر بیستم و هفتم مهرماه سال 89 تاسیس شد و زیرمجموعه وزارت دفاع  است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف ما در ایجاد بیمه کوثر، افزایش ضریب نفوذ بیمه بین نیروهای مسلح بود، افزود: یکی دیگر از اهداف اولیه این شرکت، ورود به سایر حوزه‌های بیمه بوده است.

مدیر شرکت بیمه کوثر با اشاره به اینکه در همه حوزه‌های بیمه‌ای ورود پیدا کردیم، گفت: مجوز صدور بیمه به صورت عام است و محدودیتی در این حوزه نداریم.

این مسئول با بیان اینکه مجموعه نیروهای مسلح زیرپوشش بیمه عمر و حوادث و عمر و سرمایه‌گذاری هستند، تصریح کرد: بیمه عمر و سرمایه‌گذاری طرح و خدمت جدیدی از سوی بیمه کوثر بود.

بهروزی با اشاره به اینکه سیاست بیمه کوثر  ایجاد بازار جدید در عرصه‌های مختلف است، ادامه داد: در مدت چهار سال توانستیم رتبه بیمه کوثر از جایگاه 22 کشوری را به رتبه پنجم ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه در حوادث طبیعی مانند برف غرب مازندران و توفان و تگرگ اخیر و همچنین سیل چند روز گذشته، توانستیم حضور فعال و به موقع داشته باشیم، خاطرنشان کرد: خسارت‌ها را در اسرع وقت برآورده کرده، نسبت به پرداخت آن اقدام می‌کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه بیمه کوثر 31 شعبه استانی در سراسر کشور دارد، اظهار کرد: در مازندران هم 50 دفتر نمایندگی داریم و توانستیم معدل سهم بیمه مازندران را از 3.3 به 6/3 ارتقا دهیم.

مدیر شرکت بیمه کوثر با بیان اینکه کیوسک صدور معرفی‌نامه برای بیمه درمان از طرح‌های جدید است، افزود: کارت خسارت سیار هم خدمت دیگری از بیمه کوثر است به این ترتیب که کارشناسان ما بعد از حضور در محل حادثه، کارت خسارت سیار را در اختیار فرد حادثه دیده  قرار می‌دهند و بعد از تعیین خسارت،  کارت مورد نظر در مدت 48 ساعت شارژ مالی می‌شود و نیازی نیست که افراد برای دریافت چک به شعبه مراجعه کنند.

بهروزی با اشاره به اینکه طبق آمار بیمه مرکزی در چهار ماه نخست امسال بیمه کوثر در ردیف پنجم شرکت‌های خصوصی قرار گرفته است، گفت: بیمه کوثر در چهار ماهه امسال نسبت به سال گذشته 38درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در زمینه بیمه عمر و سرمایه‌گذاری هم در 6 ماه امسال نسبت به سال گذشته 155 درصد رشد داشتیم، تصریح کرد: شرکت از سرمایه 40 میلیاردی، سرمایه را به 140 میلیارد تومان افزایش داده و در برنامه زمان‌بندی امسال، سرمایه شرکت باید به 250 میلیارد تومان افزایش یابد.

این مسئول با اشاره به اینکه از آیتم‌های مهم در بیمه عمر، سودی است که به بیمه‌گذار تعلق می‌گیرد، ادامه داد: سال گذشته سود 6/25 درصدی در این زمینه پرداخت کردیم. 12 درصد بیمه مربوط به بیمه عمر و سرمایه‌گذاری است و معدل ما در این زمینه نسبت به سایر بیمه‌ها دو برابر است.

بهروزی با بیان اینکه برای توفان و تگرگ اخیر 250 پرونده خسارت تشکیل دادیم، گفت: برای سیل غرب مازندران هم در حال جمع‌آوری اطلاعات هستیم و تاکنون 20 مورد خسارت به ما گزارش شده است.