دوشنبه 4 آبان 1394-13:20

بیانیه مسئولان ستاد سابق روحانی در مازندران صادر شد

حمایت از استاندار، حمایت کامل از معاون استاندار

ضمن حمایت از استاندار برای اجرای سیاستها و برنامه های دولت تدبیر و امید در مازندران، حمایت کامل خود را از حضور مدیریتی معاون محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران اعلام می داریم.


مازندنومه، سرویس سیاسی: در روزهایی که اصلاح طلبان استان به خاطر برکناری مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران، بیانیه و مصاحبه علیه عملکرد ربیع فلاح جلودار در رسانه های همسو انتشار می دهند، امروز یک بیانیه هم از سوی حامیان استاندار مازندران صادر شد.

در این بیانیه که مسئولان ستادهای سابق دکتر روحانی در استان پای آن را امضا زده اند، نام  14 نفر دیده می شود.

هدف از انتنشار این بیانیه حمایت از استاندار و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اوست که در روز یک شنبه استعفا داد. (هرچند این استعفا را روابط عمومی استانداری تکذیب کرد.(

متن کامل بیانیه که یک نسخه از آن برای ما ارسال شد، به این قرار است:

جناب آقای دکتر فلاح

استاندار محترم مازندران

با درود فراوان بر دولت خدمتگذار تدبیر و امید و رییس جمهور محبوب، بدینوسیله روسای ستادهای انتخاباتی سابق دکتر حسن روحانی، ضمن حمایت از حضرتعالی برای اجرای سیاستها و برنامه های دولت تدبیر وامید در مازندران، حمایت کامل خود را از حضور مدیریتی آقای مهندس حسن خیریانپور معاون محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران اعلام و بر ضرورت استفاده مطلوب از دانش، تجربه و توانمندی های ارزشمند مدیریتی ایشان در استانداری و استان تاکید می نماییم. با بهترین آرزوها برای دولت تدبیر و امید.