چهارشنبه 6 آبان 1394-0:30

آیا مجید حسین زادگان معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران می شود؟

شنیده های ما حاکی است مجید حسین زادگان -اصلاح طلب معروف ساروی و رییس کنونی فدراسیون ورزش های کارگری کشور- به زودی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران می شود/ شنیده شده فرماندار ساری نیز در شمول تغییرات قرار گرفته است.


مازندنومه، سرویس سیاسی: احمد حسین زادگان معروف به حاج مجید؛ متولد 1347، رییس بهزیستی ساری، معاون اجتماعی بهزیستی استان، فرماندار نوشهر و فرماندار مرکز استان در دوره اصلاحات.

گرایش اصلاح طلبی او بر کسی پوشیده نیست. از فعالان سیاسی موسوم به چپ در استان که در انتخابات سال 1392 برای انتخاب حسن روحانی بسیار کوشید.

او سال هاس هفته نامه قارن را در استان مدیریت می کند.

مدیریت باشگاه‌ ورزشی نوژن ساری، مدیرعامل باشگاه پیام ارتباطات و مازیران و عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون کشتی کشور از سوابق ورزشی حسین زادگان است.

حاج حبیب -برادرِ حاج مجید- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران است و او خود خردادماه سال گذشته رییس فدراسیون ورزش های کارگری کشور شد و جای مصطفی کارخانه را گرفت. حالا شنیده ها حکایت از آن دارد که مجید حسین زادگان معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران می شود.

ربیع فلاح جلودار این روزها سخت پیگیر برخی جابه جایی هاست تا پایه های صدارت خود را مستحکم کند. او پس از عزل و نصب چند مدیرکل، حالا تصمیم دارد برای بازسازی حوزه سیاسی استانداری، یک چهره شاخص با گرایش اصلاح طلبی را روی کار بیاورد، به همین دلیل از گوشه و کنار شنیده می شود که به تهران رفته و با مجید حسین زادگان رایزنی کرده و پیگیر کارهای او شده است.

این که حسین زادگان دومین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی نخستین استاندار مازندران در دولت تدبیر و امید می شود یا نه، به زودی مشخص می شود، لیکن فلاح جلودار پس از سفر حسن روحانی، اذن تغییرات اساسی را گرفته یا به او داده شده است و او در برنامه های پاییزی اش، خزان مدیریتی برخی چهره ها را رقم خواهد شد.

 شنیده بعدی ما اما حکایت از جدی شدن برکناری فرماندار مرکز استان دارد. ربیع فلاح این بار عزمش را جزم کرده که هر طور شده دل اصلاح طلبان به شدت منتقد جواد واحدی را به دست بیاورد و پیش از فرارسیدن موعد انتخابات، او را هم جا به جا کند.

واحدی که فرماندار برجای مانده از دولت گذشته است، تاکنون به واسطه برخی حمایت های خاص ماندگار شده و از قرار او این بار در شمول تغییر قرار گرفته است.