جمعه 8 آبان 1394-2:20

نگرانیم

بیانیه شورای اصلاح طلبان قائمشهر به بهانه تصمیمات اخیر استاندار  مازندران/ این عزل و نصب‌ها اگر در جهت پیشبرد اهداف والای دولت جمهوری اسلامی، آزادی بیان و برنامه های دولت تدبیر و امید نباشد، فاقد ارزشی درخور خواهد بود.


مازندنومه، سرویس سیاسی: شاید اگر ربیع فلاح جلودار ذره ای گمان می برد که با حذف یکی از عناصر اصلاح طلب استانداری مازندران این گونه مورد شماتت و انتقاد این طیف سیاسی قرار می گیرد، هرگز حسین حسن نژاد را برکنار نمی کرد. او در دو سال گذشته عزل و نصب های زیادی کرد، اما هرگز این گونه زیر تیغ نرفت. طیف اصلاح طلب استان متفق القول اند که در ماجرای سفر رییس جمهوری به مازندران، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری نقشی نداشت و نباید با او این گونه برخورد حذفی می شد.

بعد از چند مصاحبه و بیانیه، امروز بیانیه شورای هماهنگی اصلاح طلبان قائم شهر به دست ما رسید که متن کامل آن در پی می آید.

«در فضای پر التهاب و پر تنش استان مازندران در سالهای کنونی که دشمنی ها و کینه توزی های مداوم جریانات مختلف، فرصت حرکت پرشتاب و مستمر در جهت پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی را گرفته است باز تولید بحران، امری ناصواب به نظر می رسد.

با انتشار خبر برکناری مدیر کل سیاسی استان مازندران که سابقه فرمانداری موفقی را در شهرستان قائمشهر در دولت اصلاحات داشت، موجی از نگرانی در فضای استان به راه افتاد که برخی آن را مربوط به مساله استقبال از رییس‌جمهوری و برخی مربوط به انتقادات وارده در خصوص انفعال این حوزه در ارتباط با گروه‌های سیاسی می‌دانند.

به هر نحو ممکن، به استناد دلایل فوق‌الذکر یا هر علت دیگری روابط عمومی استانداری با انتشار نامتعارف خبر برکناری مدیرکل سیاسی و عدم اشاره استانداری به علت و معرفی جایگزین شبهات فراوانی را به‌وجود آورده است.

شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان قائمشهر ضمن ابراز نگرانی از وقوع تحولات در استانداری به جد خواستار اطلاع‌رسانی شفاف در این زمینه و مهمتر از همه انتصاب جایگزینی به مراتب آزاد اندیش در عرصه سیاسی استان به دلیل برداشتن محدودیتها برای ایجاد فضای شاداب سیاسی می باشد و اعلام می دارد این عزل و نصب‌ها اگر در جهت پیشبرد اهداف والای دولت جمهوری اسلامی، آزادی بیان و برنامه های دولت تدبیر و امید نباشد، فاقد ارزشی درخور خواهد بود.»