سه شنبه 12 آبان 1394-16:46

به مناسبت روز مازندران برگزار شد؛

سخنرانی اهل قلم در مدرسه های قائم شهر

تعدادی از اهل قلم استان با همراهی مدیران مدرسه ها، به مدارس فرزانگان شهید بهشتی، شهید مهدوی، شاهد، شهدای دانش آموز، فضیلت و نخبگان قائم شهر رفتند و درباره روز مازندران برای دانش آموزان سخنرانی کردند.


 مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، احمد باوند: پیش از ظهر امروز تعدادی از اهل قلم استان مازندران مهمان مدیر آموزش و پرورش قائم شهر بودند.

استاد محمدعلی کاظمی سنگده ای -شاعر سوادکوهی-با قرائت قطعه شعری جلسه را آغاز کرد و سپس سید محمد رسولی با بیان این که ما باید به دنبال امنیت فرهنگی برای هنرمندان و اهل قلم باشیم، گفت: هرگز به دنبال فرهنگ امنیتی نیستیم.

وی با اشاره به این که اهل قلم نباید در شهر ما غریب باشند، ادامه داد: حوزه فرهنگی را نباید تنگ در نظر گرفت و باید کاری کرد که شاعران و نویسندگان به مناسبتهای مختلف در مدرسه ها حضور یابند.

در این نشست فردوس حاجیان، کیوان ملکی، فریده یوسفی، مهدی خلیلی و استاد عبداللهی ضمن معرفی خود و آثارشان به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

سپس این هنرمندان و اهل قلم با همراهی مدیران مدرسه ها، به مدارس فرزانگان شهید بهشتی، شهید مهدوی، شاهد، شهدای دانش آموز، فضیلت و نخبگان قائم شهر رفتند و درباره روز مازندران برای دانش اموزان سخنرانی کردند.