چهارشنبه 20 آبان 1394-10:33

یک نماینده مجلس:

نه اصلاح طلبم، نه اصولگرا، محمد دامادیم!

محمد دامادی گفت:  به برجام رای مثبت دادم و ترسی از علنی شدن رای نداشتم/ اجازه دهید همه سلایق موجود در کشور در انتخابات شرکت کنند/با طرح جامع جمعیت مخالف بودم/نه اصلاح طلبم، نه اصولگرا، من محمد دامادیم/ از اقای روحانی بدی ندیدم، چنانچه از ایشان هم تخلفی ببینم روبرویش می ایستم/چرا نماینده و دکتر باید یارانه بگیرند؟/آمادگی دارم تا لیست اموال و دارایی شخصی خود را ارائه دهم/با صد هزار رای، سه سال در صدا وسیما سانسور شدم و با تغییر مدیریت اجازه دادند کمی حرف بزنم.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، گزارش از رضاشریعتی-عکس از اکبرقاسم پور: از ساعت 17 عصر روز سه شنبه، جلسه دانشجویان و دانشگاهیان با محمد دامادی برگزار شد.

در این جلسه که به صورت پرسش و پاسخ آزاد بود، ابتدا یکی از دانشجویان حاضر در جلسه از نماینده مردم ساری ومیاندورود پرسید: نظر شما در خصوص برجام چیست؟ برجام آری یا نه؟

دامادی با بیان اینکه حق طبیعی افراد است تا  صدای من را ضبط کنند، گفت:  طبیعی است افرادی از ستادهای مختلف به اینجا آمده باشند، من از کسانی که صدای من را ضبط کنند استقبال می کنم و پای حرف هایم می ایستم.

وی با بیان اینکه من به برجام رای مثبت دادم،تصریح کرد: برخی استنباط های نامناسب واشتباه در کشور وجود داشت که سبب شد تا گفتمان های نامناسبی شکل بگیرد و حتی دوستان مخالف رای مخفی را علنی کردند.

نماینده مردم ساری ومیاندرود با تاکید بر آنکه ترسی از علنی شدن رای نداشتم، اظهار کرد: نظرات من در خصوص برجام در رسانه ها منتشر شده است.

دامادی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص دیدگاهش درباره احزاب و انتخابات مجلس، تصریح کرد: کشور در زمانی به رشد می رسد که احزاب سیاسی  در آن به درستی شکل بگیرد.

نماینده مردم ساری و میاندرود با بیان اینکه اجازه دهید همه سلایق موجود در کشور در انتخابات شرکت کنند، افزود: تعدد احزاب را به این شکل قبول ندارم و معتقدم باید اجازه داد تا احزاب واقعی در کشور شکل بگیرد.

این نماینده در پاسخ به سوال دیگری در خصوص وضع بیکاری در جامعه اظهار کرد: در حال حاضر در مازندران چهارصد هزار بیکار داریم که باید برای آن ها چاره اندیشی کرد.

دامادی در خصوص طرح جامع جمعیت گفت: با این طرح مخالف بودم، چراکه معتقدم برای اجرای این طرح نیاز به مطالعات دقیق و زیرساخت کامل است.



نماینده مردم ساری و میاندرود با  اشاره به برخی کارهای غلط نظیر وارادات برنج اظهار کرد: "دونه وارد بین" که پدران ما با زبان مازندرانی می گویند، به معنای گرسنگی و سرشکستگی است که همواره با وارادت  آن مقابله کرده، تذکر دادیم.



 دانشجوی دیگری پرسید: "شما در سال 84 به احمدی نژاد رای دادید، در سال 88 در ستاد قالیباف بودید و اکنون ضم دیدار با افرادی نظیر هاشمی به دنبال آن هستید تا خود را اصلاح طلب جلوه دهید." نظر شما در این خصوص چیست؟



 دامادی با بیان اینکه نه اصلاح طلبم، نه اصولگرا من محمد دامادیم، گفت: در سال 84 به احمدی نژاد رای دادم و در سال 88 مشاور قالیباف بودم، اما زمانی که تخلفاتی روی داد من و علی مطهری اولین نفراتی بودیم که از آقای احمدی نژاد طرح سوال کردیم.



نماینده مردم ساری ومیاندرود با بیان اینکه ملاک من اجرای درست قانون و نبود تخلف است، اظهارکرد: در قائم شهر کتکم زدند و تهدیدات زیادی شدم اما از حقوق مردم کوتاه نمی آیم چرا که رانت من مردم هستند.



وی با بیان اینکه دو سال پیش با هاشمی رفسنجانی دیدار داشتم، تصریح کرد: من از اقای روحانی بدی ندیدم، چنانچه از ایشان هم تخلفی ببینم روبه رویش می ایستم.



دامادی در قسمت دیگری از سخنان خود در خصوص یارانه با بیان اینکه چرا نماینده و دکتر باید یارانه بگیرند، اظهارکرد: این یک ظلم است که هم بنا وکارگر یارانه بگیرد و هم دکتر ومهندس، برای همین از ابتدا در طرح یارانه ثبت نام نکردم.



نماینده مردم ساری و میاندرود در پاسخ به در خواست دیگری که خواستار شفافیت مالی در انتخابات شده بود، تصریح کرد: همیشه گفتم آمادگی دارم تا لیست اموال و دارایی شخصی خود را ارائه دهم.



در واکنش به این پاسخ، دانشجوی دیگری پرسید: پس هزینه انتخابات و دفترهای شما چطور تامین می شود؟

دامادی اظهار کرد: برای  دفتر بالای حمام مرمر در قرارداد تنها ذکر شده است هزینه آب، برق وگاز پرداخت شود.

*با صد هزار رای، سه سال در صدا وسیما سانسور شدم

از ساعت 19 عصر روز سه شنبه، نشست جمعی از دانشجویان و دانشگاهیان با محمد دامادی برگزار شد.



این نماینده مجلس با بیان اینکه گاهی برخی ترکیبات سیاسی و اداری، باند بازی، یک جانبه نگری و مونوپولیسم سیاسی اجازه کارنمی دهند، تصریح کرد: با صد هزار رای، سه سال در صدا وسیما سانسور شدم و با تغییر مدیریت اجازه دادند کمی حرف بزنم.

وی با تاکید بر آنکه این رفتار سبب شد برخی فکر می کنند کاری نکردیم و خوردیم وخوابیدیم، اظهار کرد: در روزهای اول مسئولیتم حتی اولین امکانات برای مرکزمترقی و نیمه مترقی را نداشتیم.



نماینده مردم ساری و میاندرود با اشاره به تجهیز فرودگاه ساری تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری ازآقای روحانی در خصوص افزایش ضریب بهره بری با اختصاص هواپیمای باری درخواست داشتیم.

دامادی با اشاره به معضل بیکاری جوانان اظهارکرد: با سیاست های غلط، کارخانه نساجی ونکاچوب دچار مشکل شد و باید پرسید جز کارخانه چوب وکاغذ و occ چند کارخانه در مازندران راه اندازی شد؟!



نماینده مردم ساری و میاندرود با بیان اینکه حضور در کمیسیون تلفیق برای گرفتن بودجه موثر بود، گفت:  400 میلیارد تومان در حوزه راه روستایی و 300میلیارد تومان هم در حوزه بنیاد مسکن  تخصیص داده شد وبر اساس طرحی 500 میلیارد در حوزه راهداری اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه بیمارستان  فوق تخصصی هزار تخت خوابی در ساری راه اندازی خواهد شد، اظهار کرد: در اینده نزدیک سد زارم رود(ظالم روز) به ظرفیت سدهای کشور اضافه می شود و در حوزه توسعه وعمران دست هرکسی را که بخواهد ورود کند، می بوسیم.

دامادی با اشاره به آن که 7 تا 8 نماینده در مجلس در رنج سنی من هستند، اظهار کرد: مازندران را مازندرانی  و تهران را تهرانی می سازد.