جمعه 29 آبان 1394-13:1

شادمان در نوشهر/قمی بالاخره رفت

علی شادمان تاکنون با استاندارهای مختلفی کار کرده و از نیروهای باتجربه و خوش نام استانداری مازندران محسوب می شود.


مازندنومه، سرویس سیاسی: تغییرات سیاسی استاندار مازندران که از شب های قبل از تاسوعا و عاشورا و عزل حسن حسین نژاد آغاز شد، با انتصاب چند مدیرکل و سرپرست فرمانداری ادامه یافت.

مازندران از معدود استان هایی است که مسئولان تازه واردش ابتدا با حکم سرپرستی کار را آغاز می کنند تا در ادامه حکم ریاست شان برسد و شاید همچون سرپرست قبلی دانشگاه مازندران، این حکم هرگز نرسد!

تمام مدیرانی که در یک ماه گذشته منصوب شده اند، حکم سرپرستی گرفته اند، از جمله علی شادمان که از فردا سرپرست فرمانداری نوشهر می شود.

محمدعلی قمی از جمله فرمانداران احمدی نژادی استان است که چند بار زمزمه عزلش از سمت فرمانداری نوشهر به گوش رسید، ولی کاربدستان استانداری شاید تحت تاثیر فشارهایی، ترجیح دادند حداقل دو سال پس از برآمدن دولت روحانی، وارد این ماجرا نشوند.

علي شادمان که اکنون مديركل دفتر امور اجتماعي استانداري مازندران است، پیش تر گزینه نهایی مدیرکلی فرهنگ و ارشاد استان و اخیرا" فرماندرای ساری بود که تا آستانه معارفه هم پیش رفت، اما استاندار ترجیح داد او را به غرب مازندران بفرستد.

  شادمان متولد 1343 ساری است که دکترای جامعه شناسی دارد. او دو  فرزند پسر دارد که در مقطع کارشناسی ارشد رشته عمران مشغول تحصیل اند.

شادمان در دولت تدبیر و امید در دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران مشغول تصمیم سازی و فعالیت های کلان فرهنگی و اجتماعی است.

او که 36 ماه سابقه جبهه دارد، به تدریج مدارج مدیریتی را طی کرد.

رییس اطلاعات و اخبار استانداری، مدیرکل اتباع و تامین استانداری و 7 دوره عضویت در ستاد انتخابات استان، از جمله فعالیت های پیشین شادمان است.

او که مدرس دانشگاه است تاکنون با استاندارهای مختلفی کار کرده و از نیروهای باتجربه و خوش نام استانداری مازندران محسوب می شود.

مراسم معارفه سرپرست جدید فرماندار نوشهر ساعت 9 صبح فردا برگزار می شود.

برای آشنایی بیشتر با دیدگاه های سرپرست جدید فرمانداری نوشهر، گفت و گوی ما را با علی شادمان در ویژه نامه نوروزی مازندنومه بخوانید: توسعه در گرو کار فرهنگی