يکشنبه 1 آذر 1394-6:21

بر اساس برخی شنیده های تایید نشده؛

چند استاندار دیگر برکنار می شوند

شنیده شده تا موعد برگزاری انتخابات مجلسین در 7 اسفندماه، چند استاندار دیگر برکنار می شوند.


مازندنومه، سرویس سیاسی: جنجالی که هنگام حضور وزیرکشور دولت اصلاحات در ورامین آغاز شد، هنوز ادامه دارد و شاید دامنه آن باعث عزل برخی صاحب منصبان نیز شود.

حجت‌الاسلام موسوی لاری که عصر 28 آبان ماه برای سخنرانی در جمع اصلاح‌طلبان ورامین به این شهر سفر کرده بود، در هنگام ورود به سالن همایش با دلواپسانی مواجه شد که به دنبال ممانعت از سخنرانی وی بودند.
هنگام ورود وزیر کشور دولت اصلاحات به سالن چند نفری با سر دادن شعارهایی به سمت وی هجوم بردند که موجب شد عمامه وی از سر او بیفتد.
موسوی لاری طی سخنانی در این همایش گفت:‌ تفکری که بگوید فقط باید از من پیروی کنی، تفکری داعشی است. راهی را نرویم که چهره جمهوری اسلامی را همچون داعش جلوه دهیم.

اینک شنیده شده به خاطر بروز این حادثه، استاندار تهران در معرض برکناری قرار گرفته است و از افرادی چون جمشيد انصاري استاندار زنجان، علي اصغر احمدي دبير كل هلال احمر کشور و هم چنین محسن نریمان معاون وزیر و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید به عنوان جايگزین حسین هاشمي -استاندار تهران- به گوش مي رسد

گفته می شود استاندار تهران هنوز نتوانسته تعدادی از فرمانداران همسو با دولت گذشته (از جمله فرماندار تهران) را جابه جا کند و برخی انتصابات او نیز در راستای اهداف و دیدگاه های دولت یازدهم نیست.

شنیده های تایید نشده ای هم از احتمال تغییر برخی استاندارها تا پیش از انتخابات 7 اسفند خبر می دهد که مازندران و اصفهان در این فهرست قرار دارند.