جمعه 6 آذر 1394-22:53

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس:

برخی نقشه می کشند که حضورم در مجلس تمدید نشود

محمد دامادی گفت: مگر در کشور خودمان چند نفر مانند شجریان داریم؟/ مازندران درگیر افکار عجیب و غریب است و برخی از این مسائل هنرمندان را دلسرد کرده است/ روزی که محمد دامادی پا به عرصه سیاست گذاشت اولین جرم او جوان بودن بود/ چرا سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در ساری متقاعد نمی‌شوند؟/ دوران بگم بگم تمام شده و ان شاالله دیگر برنگردد/ برخی نقشه می‌کشند حضورم در خانه ملت تمدید نشود.


  مازندنومه؛ گزارش ارسالی کمیته رسانه نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس: انجمن روی خط ترانه استان مازندران که چند سالیست با حضور جمعی از هنرمندان و مشتاقان عرصه هنر در استان مازندران آغاز به کار کرده با مشکلات بسیاری در زمینه برگزاری همایش‌ها، مکان برگزاری کلاس ها و... روبه رو است. محمد دامادی که خود جوان و علاقه‌مند به موسیقی و هنر است، بارها پیگیر مشکلات این انجمن شد و به تازگی نیز با اعضای انجمن روی خط ترانه  دیدار کرد.

*مگر چند شجریان داریم؟

وی در جمع هنرمندان انجمن روی خط موسیقی استان مازندران با بیان اینکه جامعه ما هر روز در حال پیشرفت است اما در بعضی از مواقع به‌خاطر افکار نادرست هنرمندان جامعه ما دچار آسیب شدند، اظهار کرد: هنرمندان چشم بیدار جامعه هستند و حمایت از آنها باید وظیفه مسئولان  باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: مگر در کشور خودمان چند نفر مانند شجریان داریم؟ چرا با برخی از هنرمندان کشورمان به درستی برخورد نمی‌شود؟

دامادی برگزاری کنسرت های موسیقی در مرکز استان مازندران را ارزشمند دانست و بیان داشت: استان ما در تامین منابع برای مجموعه هنرمندان و فرهنگ با مشکل روبرو است.

*مازندران درگیر افکار عجیب و غریب است

وی با بیان اینکه مازندران درگیر افکار عجیب و غریب است و برخی از این مسائل هنرمندان را دلسرد کرده، ادامه داد: از اینکه خانه کلبادی در ساری مرمت و احیا می‌شود خیلی خوشحالم اما از اینکه برج رسکت ما را تخریب و به مرز نابودی می‌برند بسیار ناراحت هستم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیرکل فرهنگی ارشاد استان می تواند این فضای فرهنگی در استان را ببیند و آن را حمایت کند، تصریح کرد: نسل امروز جامعه ما نسل پویایی است و باید حمایت شوند.



*باید از گرایش های سیاسی چپ و راست خارج شویم

این مسئول با تاکید بر اینکه باید از گرایش های سیاسی چپ و راست خارج شویم، اظهار داشت: گرایش‌های چپ و راست به اوایل انقلاب برمی‌گردد که جریانات و گروه‌ها با یکدیگر اختلاف پیدا کردند و این گونه گرایش های سیاسی ایجاد شد.

دامادی با بیان اینکه اگر در حوزه سیاست اسیر صفحه‌آرایی‌ها نشویم، پیشرفت می‌کنیم، ادامه داد: حرف نسل ما مشخص است، باید حرف‌های خود را بزنیم نه اینکه بگذاریم حرف‌ها در نطفه خفه شود.



*جرم محمد دامادی جوان بودن است

وی بیان کرد: روزی که محمد دامادی پا به عرصه سیاست گذاشت اولین جرم او جوان بودن بود که مورد هجمه بسیاری از آقایان قرار گرفت و نگاه‌های تحقیرآمیزی به بنده داشتند.

دامادی با بیان اینکه اگر به نسل جوان اعتماد کنیم مطمئن باشید پیشرفت می‌کنیم و مزد اعتماد خود را خواهیم گرفت، تصریح کرد: بیش از سه سال در صدا و سیما سانسور شدم و نگذاشتند صدای من به مردم برسد.



وی با بیان اینکه در مازندران توسط برخی از افراد تهدید شدم و کتک خوردم، اضافه کرد: بنده با رفتار مغرضانه و غیر عقلانی برخی آقایان عادت دارم و مطمئن باشد هیچگاه از مواضع خود کوتاه نمی‌آیم و برای مردم روی حرف‌های خود ایستادگی می‌کنم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال جوانی در زمینه برنامه آینده شما برای شهرستان ساری چیست، گفت: حدود 20 سال طرح جامع شهری ساری متوقف مانده بود اما با تلاشها و پیگیری‌ها توانستیم موافقت آن را از وزارت راه و شهرسازی بگیریم.

این مسئول با بیان اینکه طرح جامع شهری ما را یک قدم به کلان شهر شدن ساری نزدیک می‌کند، افزود: هنوز در مرکز استان مازندران یک شهربازی نداریم. چرا سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در ساری متقاعد نمی‌شوند؟

*ان شاءالله دوران بگم بگم برنگردد!

در ادامه این جلسه یکی از جوانان با مزاح به محمد دامادی گفت: بگم چرا؟... بگم؟ که نماینده خانه ملت در پاسخ گفت: دوران بگم بگم تمام شده و ان شاءالله دیگر برنگردد!



وی با تاکید بر اینکه اگر زیر پاهای یکدیگر را خالی نکنیم و حرف‌های پوپولیستی نزنیم ساری پیشرفت می‌کند، ادامه داد: برخی نقشه می‌کشند بنده در خانه ملت تمدید نشوم!

دامادی در ادامه با بیان اینکه مرکز سرطان‌شناسی در مرکز استان مازندران در پنج طبقه احداث می‌شود، بیان داشت: در آینده‌ای نزدیک استان مازندران و ساری قطب درمان شمال کشور می شود.

*با حمایت دامادی پیش می رویم

در ادامه رئیس انجمن روی خط ترانه استان مازندران با اشاره به اینکه جلسات این انجمن از محافل خانگی آغاز و امروز با حمایت‌های مهندس دامادی کارهای ثبت آن انجام شد، ادامه داد: محافل این انجمن به صورت خودجوش و با هزینه شخصی جوانان برگزار می‌شود.



مرصاد فولادی با بیان اینکه بسیاری از اعضای این انجمن در سطح کشوری در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: اگر حمایت‌های مهندس دامادی نبود این انجمن هیچگاه پیشرفت نمی‌کرد.