پنجشنبه 12 آذر 1394-10:46

فرماندار نوشهر:

مسئولان با رسانه ها هم افزایی داشته باشند/ امانت دار آرای مردم هستیم

علی شادمان گفت: مسئولان با خبرنگاران هم افزایی بیشتری داشته باشند/ چون امانت دار آرای مردم هستیم باید با حساسیت بیشتر عمل کرد/ کمترین شائبه ای که نشات گرفته از وابستگی به کاندیدایی باشد قابل پذیرش نیست.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی روابط عمومی فرمانداری نوشهر: علي شادمان در جلسه هماهنگی انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی كه با حضور اعضای ستاد برگزاری انتخابات فرمانداری نوشهر برگزار شد، گفت: رعايت قانون تضمين كننده سلامت انتخابات است.

فرماندار نوشهر امانت‌داری را يك اصل در زمان انتخابات برشمرد و گفت: چه از نظر قانون و چه مولفه‌های دینی و اعتقادی، امانت‌داری در آرای مردم مورد تاکید و از جمله وظایف دینی و قانونی ما است.

این مسئول افزود: شهرستان نوشهر آمادگي لازم را براي برگزاري انتخاباتي قانونمند، آرام و با حضور پرنشاط مردم دارد و در اين خصوص همه تمهيدات فراهم شده است.

وي افزود: بیش از سه دهه و نیم از انقلاب گذشته است و ما همچنان به دموکراسی و مردم سالاری دینی پایبند هستیم و مردم خودشان سرنوشت خود را تعیین می کنند.

فرماندار نوشهر امانتداری، حفظ حقوق و حیثیت نامزدها و مردم، سرعت و دقت را از وظایف بسیار مهم ستاد انتخاباتی در نظام اسلامی دانست و گفت: طبیعی است نماینده ای که با آرای مستقیم مردم به مجلس راه یافت، باید برای توسعه منطقه و رفاه عمومی مردم بیش از پیش تلاش کند.

شادمان با بیان این که نوشهر مرکز انتخابیه شهرستان های چالوس و کلاردشت نيز محسوب مي شود، بر لزوم فراهم سازی امکانات نرم افزاری و سخت افزاری برای برگزاری انتخابات رایانه ای تاکید کرد.

وی گفت: در زمان حاضر تمهیدات لازم برای تعیین تعداد شعبه ها و نیز صندوق ها در این شهرستان اندیشیده شده است و در این حوزه مشکل خاصی وجود ندارد.

شادمان با اشاره به اهمیت انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در یک جامعه پیشرفته اگر قوانین درست و كامل جاری باشد و قانون‌گذاران خوبی داشته باشد آن جامعه به توسعه لازم خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه آرای مردم به صورت امانت نزد ماست، یادآور شد: چون امانت دار آرای مردم هستیم باید با حساسیت بیشتر عمل کرد.

شادمان با بیان اینکه ستاد انتخابات وظیفه سنگینی بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: سرعت و دقت در تمامی مراحل انتخابات باید به عنوان وظیفه مندی لحاظ شود.

این مسئول خطاب به اعضای ستاد انتخابات شهرستان نوشهر ابراز کرد: کمترین شائبه ای که نشات گرفته از وابستگی به کاندیدایی باشد قابل پذیرش نیست و با جدیت برخورد خواهد شد.

فرماندار نوشهر از رسانه ها به عنوان نماینده افکارعمومی و عاملی اثرگذار در تشویق و ترغیب مردم برای حضور دراین دوره از انتخابات یاد کرد و خواستار هم افزایی بیشتر مسئولان با خبرنگاران شد.

شادمان با اشاره به نقش مهم رسانه ها در زمان انتخابات و با بيان آنكه رسانه ها در ايجاد شور و نشاط انتخاباتي سهم بزرگي دارند و بايد با جديت در اين راستا اهتمام داشته باشند، گفت: رسانه نقش مهمی در انعکاس اخبار و نظرات مردم دارد و زبان گویای مردم است.

خاطرنشان می کنیم پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.