سه شنبه 24 آذر 1394-10:14

حجت الاسلام عباسعلی بهاری:

ساری وضعیت نابسامانی دارد

نماینده ادوار مجلس در دیدار با جمعی از وکلا و سردفتران مرکز استان گفت: ساری در بسیاری از حوزه ها وضعیت نامناسبی دارد ولی این مشکلات با برنامه ریزی و تدبیر درست حل می شود.


مازندنومه، سرویس سیاسی: جمعی از وکلا و سردفتران مرکز استان با حجت الاسلام عباسعلی بهاری اردشیری -نماینده ی ادوار مجلس- دیدار کردند و به بیان مشکلات صنفی خود پرداختند.

در این دیدار ساداتی از سردفتران با سابقه ی ساری ضمن یادآوری دوران نمایندگی دکتر بهاری خطاب به همکاران جوان تر خود گفت: هم سن و سالان من او را می شناسند و خاطرات شیرینی از سال های حضور بهاری در مجلس دارند.

وی افزود: ما سیاست را با صاد می نویسیم و این جلسه نیز ابداً یک جلسه ی سیاسی نیست، بلکه جلسه ای دوستانه برای طرح مشکلات صنفی است و از شما می خواهیم نسبت به حل مشکلات ما در آینده مساعدت داشته باشید.

این عضو با سابقه ی کانون وکلا و سردفتران درخصوص حساسیت شغل خود گفت: سردفتر باید به امور بانکی، حقوقی، قوانین تامین اجتماعی، حقوق جزا، حقوق ثبت و سایر قوانین آشنایی کامل داشته باشد و به دلیل همین گستردگی، ما به شغل سردفتری می گوییم کمپانی استرس!

وی ادامه داد: در این جمع لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق نشسته اند و به دلیل دانش و تسلطی که در این زمینه دارند اگر سردفتر نبودند، همه قاضی می شدند!

ساداتی نسبت به قوانین صدور اسناد مالکیت در مازندران اعتراض و تاکید کرد: با توجه به شرایط اقلیمی، نباید مازندران همانند استان های کویری مثل سمنان یکسان باشد و لازم است نمایندگان در برخی از قوانین این حوزه تجدیدنظر کنند.

*ساری در بسیاری از حوزه ها وضعیت نامناسبی دارد

حجت الاسلام بهاری نیز در ادامه ضمن اظهار خرسندی از برگزاری چنین جلسه ای با حضور سردفتران و وکلای مرکز استان گفت: بخشی از مشکلات صنفی مطرح شده در این جلسه، باید با کار تخصصی و توسط کارگروه های ویژه در کمیسیون های مجلس حل شود.

این نماینده اسبق مجلس با اشاره به حضور خود در کمیسیون کشاورزی در مجلس اظهار داشت: آن زمان با چند نفر متخصص در حوزه ی کشاورزی ارتباط مستمر داشته و مباحث روز را با آنان بررسی می کردم و نگاه تخصصی آنان را می گرفتم و در نهایت با اطلاع و اشراف نسبت به موضوعات، در کمیسیون کشاورزی حاضر می شدم.

بهاری همچنین خاطرنشان کرد: ساری در بسیاری از حوزه ها وضعیت نامناسبی دارد که این مشکلات با برنامه ریزی و تدبیر درست حل می شود.