جمعه 4 دی 1394-0:8

در آخرین لحظات وقت اداری پنج شنبه و با حضور در فرمانداری ساری

عباسعلی بهاری نامزد انتخابات مجلس دهم شد

  روز پنج شنبه، دکتر عباسعلی اردشیر بهاری در برای شرکت در انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود ثبت نام کرد/ برخی تحلیل گران معتقدند لغو همایش بشیر، باعث جلب توجه نسبی افکار عمومی به سمت این نامزد انتخاباتی شده است.

 

 


  مازندنومه، سرویس سیاسی: دکتر عباسعلی بهاری اردشیری روز پنج شنبه در ستاد انتخابات مرکز استان، مستقر در فرمانداری ساری حاضر شد و در حالی که تعدادی از اصلاح طلبان شاخص مرکز استان هم چون: روزبهی، معمایی و حجه الاسلام طیبی او را همراهی می کردند، در لحظات آخر وقت اداری برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرد.

بهاری صاحب امتیاز باسابقه ترین روزنامه شمال کشور -بشیر مازندران- است که چهارشنبه گذشته قرار بود به مناسبت سه دهه خدمت و فعالیت او در فضای رسانه ای استان و کشور، از وی تجلیل کنند که در ساعت های پایانی، مقام قضایی به دلیل شائبه های تبلیغاتی مراسم را لغو کرد.

برخی تحلیل گران بر این باورند که برگزار نشدن این مراسم باعث جهش و جلب توجهات به سمت این نامزد انتخاباتی شده است؛ هر چند با رایزنی و برپایی نشست های مختلف، برگزاری دوباره این مراسم در روزهای آینده نیز احتمال می رود.

البته مسئولان قضایی با پیگیری فرمانداری ساری و استانداری مازندران، در آخرین لحظات مانده به مراسم بشیر، با برگزاری آن موافقت کرده بودند، اما به خاطر نبود وقت کافی و اعلام لغو مراسم به مدعوین، زمان دیگری برای اجرای همایش در نظر گرفته شد.

گفتنی است بهاری نماینده دور اول و دوم مجلس شورای اسلامی از حوزه ساری است که با حمایت طیف اصلاح طلبان مرکز استان پا به عرصه رقابت ها گذاشته است.