جمعه 4 دی 1394-15:32

شهردار اسبق قائم شهر:

کار سیاسی بلد نیستم/ رعیت گره ها را باز می کرد

حسین صادقلو -شهردار گرگان- گفت: وقتی شهردار قائم شهر بودم، تنها فردی که تمام همت خود را در کنار شهرداری و مردم برای خدمت قرار داده بود، آقای ولی رعیت بود که لحظه ای برای باز کردن گره ها درنگ نکرد/ کار سیاسی بلد نیستم و سی سال است که شهردارم.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضا شریعتی: حسین صادقلو  اکنون شهردار حال حاضر شهر بزرگ گرگان -مرکز استان گلستان- است. او زمانی شهردار قائم شهر بود که هنوز برنامه ها و اقدام هایش ورد زبان قائم شهری هاست.

این شهردار  موفق چند شهر مازندران که خاطرات و  آشنایی دیرینه ای با قائم شهر دارد، دیروز همراه ولی رعیت -نماینده دوره های ششم و هفتم مجلس، به فرمانداری قائم شهر رفت تا در روز ثبت نام رعیت برای مجلس دهم،کنارش باشد. با او گفت و گو کردیم. بخوانید.

* شما مدتی شهردار قائم شهر بودید و سال هاست شهر را ترک کرده اید. شهرداران مختلفی بعد از شما راس کار آمده اند، اکنون وضعیت را چگونه ارزیابی می کنید؟

حسین صادقلو:  شهردار بعد از من معاون بنده بود که عملکرد خوبی داشت، اما از آنجا که مدت هاست از شهر دور هستم اطلاعاتم کامل نیست.

* الان در گرگان زندگی می کنید؟

حسین صادقلو: بله و  شهردار گرگان هستم.

*چرا هیچ زمانی نخواستید در بعضی شهرها که محبوبیت دارید-مثل قائمشهر- نامزد انتخابات مجلس شوید؟

حسین صادقلو: چون کار سیاسی بلد نیستم وکار عمرانی می کنم. من بیش از سی سال است که شهردارم و دغدغه من خدمت به مردم است.



* زمانی که قائم شهر بودید، از میان مسئولان وقت چه کسی بیشتر به شما کمک کرد؟

حسین صادقلو: آن زمان تنها فردی که تمام همت خود را در کنار شهرداری و مردم برای خدمت قرار داده بود، آقای ولی رعیت -نماینده مجلس- بود که لحظه ای برای باز کردن گره ها درنگ نکرد.

*خاطره ای از حضور در قائم شهر در ذهن دارید؟

حسین صادقلو: یکی از بزرگترین دغدغه های ما در قائم شهر ترافیک یک کیلومتری خیابان تهران بود که به خاطر تاسیسات شرکت نفت و عرض کم  خیابان بود. با همت و تلاش های آقای رعیت و دو جلسه مثمر ثمری که با وزیر نفت برگزار شد،  مجوز پروژه دریافت و ظرف کم تر از 12ساعت موانع برطرف و زیباسازی انجام شد. این اصلاح ساختاری  پروژه 12 ساعته سبب شد مردم روز بعد تعجب کنند که چرا دیگر ترافیک 500 تا یک کیلومتری وجود ندارد.