شنبه 19 دی 1394-16:38

در منطقه چالی شیرگاه اتفاق افتاد؛

کامیون مسیر راه آهن را دو ساعت بست

بر اثر واژگوني يك دستگاه كاميون حامل سيمان بر روي ريل راه آهن در منطقه چالي شيرگاه مسير راه آهن حدود دو ساعت بست.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، خبر ارسالی روابط عمومي اداره كل راه آهن شمال: بر اثر واژگوني يك دستگاه كاميون حامل سيمان بر روي ريل راه آهن در منطقه چالي، حد فاصل قائم‌شهر به شيرگاه مسير راه آهن حدود دو ساعت مسدود شد.
 
علی حسن نژاد -مسئول روابط عمومی راه آهن شمال- با بیان این که اين حادثه در كيلومتر ۳۱۵ راه آهن رخ داد، افزود: پس از اطلاع از اين حادثه بلافاصله مسير راه آهن توسط كنترل اداره كل راه آهن شمال بسته و حركت قطارها در اين محور متوقف شد. اكيپی از مسئولان فني هم جهت بررسي و بازديد ميداني به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به این که اكيپ تعمير و نگهداري خط نيز از ايستگاه شيرگاه با درزين به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: همه امكانات لازم براي باز كردن مسير از جمله جرثقيل ريلي و اكيپ تعويض و بازسازي خط نيز در ايستگاه پل سفيد پيش بيني و به حالت آماده باش درآمدند تا پس از بررسي وضعيت ميداني دستورات لازم جهت باز كردن مسير صادر شود.

حسن نژاد تاکید کرد: با بررسي حادثه و كمك دارندگان كاميون بدون نياز به جرثقيل ريلي و با استفاده از بيل مكانيكي، کامیون به‌طور موقت از مسير ريلي به كنار انتقال داده و مسير ريلي پس از دو ساعت باز شد.

وی گفت: در اين حادثه کسي دچار مصدوميت نشد.

 دليل اين حادثه توسط مأموران پليس راه و پليس راه آهن در حال بررسي است.