سه شنبه 4 اسفند 1394-23:49

موج آفرینی گزینه اصلاح طلبان در بابل/نریمان برای نجفی آمد

بابل برای انتخاب نجفی گام برداشت/ محسن نریمان -نماینده اسبق بابل در مجلس- در ستاد علی نجفی خوشرودی گفت: آقایانی که چهارسال فرصت داشتید تا در مجلس اعتماد مردم این شهر را جلب کنید چرا برای رقابتی کردن انتخابات در مجلس فریاد نزدید و در جلب اعتماد مردم موفق نبودید؟


 مازندنومه، سرویس سیاسی:علی نجفی خوشرودی ۱۳۴۹ بابل که پیش از این دیپلمات و سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار ایران در قرقیزستان بود، اکنون نامزد اصلی اصلاح طلبان در بابل است.

در رزومه او سمت هایی چون: مسئول دبیرخانه سازمان همکاری شانگهای، رئیس اداره دوم کشورهای مشترک‌المنافع و همسایگان شمال غربی، دبیر اول و مسئول بخش اقتصادی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان و عضو مؤسس انجمن دوستی ایران و ارمنستان دیده می شود.

نجفی از جمله امضا کنندگان بیانیه حمایت از توافق برجام توسط سفرا و روسای سابق نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و مدیران سابق وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران است.

وی نخست از حوزه ی انتخابی تهران برای کاندیداتوری ثبت نام کرد و مورد تایید صلاحیت شورای نگهبان قرار گرفت. سپس به حوزه زادگاه خود انتخابیه بابل انتقالی گرفت و دیرهنگام، به جمع داوطلبان افزوده‌ شد، اما در همین چند روزه با حضور بزرگان اصلاح طلب بابل هم چون محسن نریمان، رحیم ابوالحسنی، احمد فاطمی و... توانسته موج آفرینی و افکار عمومی منطقه را  به سمت خود متوجه کند.

امروز همايش بزرگ حاميان دكتر نجفي با سخنراني دكتر آصفی -سفیر سابق ایران در فرانسه و سخنگوی سابق وزارت خارجه- و نیز سخنرانی دکتر رحیم ابوالحسنی -مسئول دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی- کنار پاساژ فردوسی بابل برگزار شد.

فردا چهارشنبه نیز دکتر احمد فاطمی -نامزد رد صلاحیت شده اصلاح طلبان بابل- در دفاع از سفیر امید و لیست اصلاح طلبان استان سخنرانی می کند.

سایر برنامه های روز چهارشنبه دکتر نجفی به این قرار است: ساعت 10.30 بندپی شرقی شهر، گلوگاه، همایش پیاده روی از مسجد سید نظام الدین به سمت ستاد دکتر نجفی، ساعت 16 استادیوم آزادی، ساعت 22 ستاد مرکزی دکتر نجفی و ساعت 20:30 میدان انقلاب امیرکلا، ستاد دکتر علی نجفی خوشرودی.

گفتنی است در همایش فردا خشایار اعتمادی -هنرمند برجسته موسیقی پاپ- هم حضور خواهد داشت.

به گزارش کانال تلگرام مازندنومه، امشب محسن نریمان -نماینده اسبق بابل در مجلس- در ستاد نجفی گفت: آقایانی که چهارسال فرصت داشتید تا در مجلس اعتماد مردم این شهر را جلب کنید چرا برای رقابتی کردن انتخابات در مجلس فریاد نزدید و در جلب اعتماد مردم موفق نبودید؟

دکتر رحیم ابوالحسنی نیز در همین راستا بیان داشت: به لیست اصلاحات در بابل رای دهید و گزینه ای را خالی نگذارید.