پنجشنبه 6 اسفند 1394-2:2

کشاورزیان در ستاد یوسف نژاد:

مردم بیایند تا مجلس متفاوت تری تشکیل شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ترکیب مجلس آینده نسبت به مجلس فعلی بسیار متفاوت خواهد بود/ انتظار داریم که همه بیایند تا شانس انتخاب حامیان دولت افزایش یابد.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: داوود کشاورزیان شامگاه آخرین شب انتخابات با حضور در ستاد دکتر علی اصغر یوسف نژاد از او اعلام حمایت کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این حضور به سوال مازندنومه در خصوص یوسف نژاد گفت: وی شخصیت شناخته شده ای است و نیاز به توصیف بنده ندارد، در واقع ما را باید آقای یوسف نژاد معرفی کند.

وی در خصوص لیست اصلاح طلبان در تهران نیز اظهار داشت: 60 تا 70 درصد این لیست جزو حامیان دولت هستند که از میان جریان اعتدال، اصلاح طلب و اصولگرای معتدل انتخاب شدند.

کشاورزیان با بیان اینکه امیدواریم حضور مردم در پای صندوق رای جدی باشد، افزود: تاکنون بخشی از جامعه طبق آمار پای صندوق ها حاضر خواهند بود و ما انتظار داریم که همه بیایند تا شانس انتخاب حامیان دولت افزایش یابد.

وی همچنین در خصوص ترکیب مجلس آینده ابراز داشت: ترکیب مجلس آینده نسبت به مجلس فعلی بسیار متفاوت خواهد بود و امیدواریم که مجلس در اختیار حامیان دولت باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: 7 اسفند مکمل 24 خرداد 92 خواهد بود و اگر مردم در 7 اسفند پای صندوق های رای نیایند، حرکت ما در انتخابات 24 خردادماه ابتر می ماند.