شنبه 8 اسفند 1394-10:44

در بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مازندران مطرح شد:

اصلاح طلبان برای دور دوم نامزد معرفی می کنند

در بيانيه شوراى هماهنگى جبهه اصلاحات استان مازندران مطرح شد: نامزدهاى احتمالى مورد حمايت خود را در دوره دوم انتخابات به اطلاع عموم هم استانى هاى عزيز خواهیم رساند.


مازندنومه، سرویس سیاسی: پس از پایان انتخابات هفتم اسفدماه که با اقبال مردم از لیست اصلاح طلبا و حامیان دولت همراه بود، شوراى هماهنگى جبهه اصلاحات استان مازندران بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این قرار است:

با عرض تبريك به نامزدهاى راه يافته به مجلس شوراى اسلامى و هواداران محترم آنان در شهرهاى مختلف استان و عرض خسته نباشيد به نامزدهايى كه موفق به راهيابى نشده اند و هواداران محترم شان، اعضاى شوراى هماهنگى جبهه اصلاحات اميدوارند برگزيدگان انتخابات، با هر مشرب فكرى و انديشه سياسى، بكوشند تا مجلسى كارآمد و درخور نام بلند ايران عزيز را شكل دهند.

ما انتظار داريم تا نامزدهاى پيروز انتخابات، خود را نماينده ى همه مردم، از هر گرايش و سليقه اى بدانند و با درك شرايط و بايسته هاى داخلى و خارجى، در چارچوب منافع كلان ملّى، به دور از آلودگى هاى مناسبات ناسالم قدرت، پيگير خواسته ها و انتظارات مردم باشند.

بى گمان، تشكل ها و احزاب اصلاح طلبى كه در استان فعاليت دارند، با رصد گفتار و كردار نمايندگان در طول دوران نمايندگى، نظارت خود را به نمايندگى از جامعه مدنى بر آنان خواهند داشت و در مواقع لزوم، با انتشار بيانيه، ديدگاه هاى خود را بيان خواهند كرد.

هم چنين اين شورا اعلام مى دارد كه با توجه به بدنه ى كارشناسانه ى خود، در صورت نياز نمايندگان عزيز، مى تواند در زمينه هاى مختلف برنامه ها و طرح هايى را به آنان ارائه كند.

به باور ما، جامعه اى كه ساماندهى قدرت در آن توسط نيروهاى اجتماعى و احزاب صورت مى گيرد، جامعه اى بالنده است و ساختار قدرت در آن شفاف تر و قابل فهم تر خواهد بود.

هم چنين اين شورا در ادامه ى فعاليت مستمر و پيگير خود، در شهرهايى كه انتخابات در آن ها به دور دوم كشيده شده، همچون دوره ى اول، با بررسى واقعگرايانه شرايط و وضعيت هر شهر و نامزدهاى موجود، نامزدهاى احتمالى مورد حمايت خود را به اطلاع عموم هم استانى هاى عزيز خواهد رساند.

گمان مبر كه به پايان رسيد كار مغان
هزار باده ى ناخورده در رگ تاك است

هشتم اسفند ماه هزار و سيصد و نود و چهار