چهارشنبه 27 مرداد 1395-14:27

به گفته فرمانده انتظامی مازندران، در 4 ماه نخست امسال؛

82 میلیارد تومان زمین آزاد شد

سردار محمود میرفیضی: در 4 ماهه ابتدای امسال 10 میلیارد تومان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده است و در این زمینه 10 باند قاچاق متلاشی شدند/ 528 هزار مترمربع به ارزش ریالی 82 میلیارد تومان زمین را رفع تصرف و آزاد کردیم.


 مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: سردار محمود میرفیضی در نشست قدردانی از خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی مازندران اظهار کرد: نیروی انتظامی به شکل مستمر با جامعه رسانه ای در ارتباط است تا واقعیت ها را منعکس کند.

وی با بیان این که نظارت مستمر مردم بر عملکرد پلیس یکی از دلایل رشد این نیرو است، افزود: تزریق امید در جامعه از رسالت های مهم خبرنگاران است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه اصحاب رسانه، کمک کار پلیس باشند تا آسیب ها در سطح جامعه به حداقل کاهش یابد، گفت: پلیس و رسانه، هدف مشترک در تامین آرامش در جامعه دارند، رسانه با قلم و پلیس با عمل در این مسیر گام برمی دارند.

این مسئول با قدردانی از اقدامات فرمانده انتظامی سابق مازندران تصریح کرد: سردار جعفری نسب اقدامات موثری در مازندران انجام داد.

میرفیضی با بیان اینکه آموزش از مسائل مهم درون سازمانی در ناجا است که منجر به مهارت می شود، ادامه داد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر، سرقت و جرائم خشن، ساماندهی مسائل ترافیکی، ایجاد امنیت اجتماعی و اخلاقی و مبارزه با قاچاق کالا از اولویت های پلیس در مازندران است.

وی با اشاره به اینکه در 4 ماهه ابتدای امسال 10 میلیارد تومان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده است، تصریح کرد: در این زمینه 10 باند قاچاق متلاشی شدند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه زمین خواری از مسائل مهم در مازندران است، خاطرنشان کرد: در 4 ماهه نخست امسال 528 هزار مترمربع به ارزش ریالی 82 میلیارد تومان را رفع تصرف و آزاد کردیم.

این مسئول با اشاره به اینکه پلیس به دنبال جرم زدایی است، اظهار داشت: از 7500 پرونده که در مراکز مشاوره و مددکاری ناجا بود 73 درصد منجر به مصالحه شد. 6 درصد در وقوع سرقت کاهش و 86 درصد کشف وقوع سرقت داشتیم.

میرفیضی با بیان اینکه مازندران به دلیل مسافرخیز بودن و همچنین مشکلات جاده ای که ظرفیت این حجم از گردشگر را ندراد نیازمند اقدامات ویژه در حوزه ترافیکی است، افزود: در تصادفات درون شهری 7 درصد کاهش و در فوت شدگان تصادف درون شهری، 14 درصد کاهش داریم.

وی با اشاره به اینکه در مجموع تصادفات برون شهری کاهش 22 درصدی و در فوت شدگان هم کاهش 25 درصدی را شاهد هستیم، گفت: در مجموع تصادفات، کاهش 16 درصدی و در فوت شدگان هم کاهش 22 درصدی در استان اتفاق افتاده است. مازندران جزو 3 استان در سطح کشور است که بیشترین کاهش در این حوزه را دارد.