سه شنبه 20 مهر 1395-11:6

در هفتمین کنگره تازه ترین دستاوردهای پژوهش در دانش پزشکی؛

دکتر سیف الرضاشهابی تجلیل می شود

دکتر سیف الرضا شهابی -داروساز خوشنام اهل بابل، نویسنده چند جلد کتاب و فعال اجتماعی- در هفتمین کنگره تازه ترین دستاوردهای پژوهش در دانش پزشکی در تهران قدردانی می شود.


 مازندنومه، سرویس اجتماعی: به افتخار دکتر یلدا -متخصص عفونی و از پیشکسوتان پزشکی کشور- هر سال کنگره ای در سه روز برگزار می شود که از چند نفر از پزشکان و داروسازان و دندان پزشکان که در زمینه های مختلف مربوط به حوزه پزشکی فعالیت چشمگیر داشتند، قدردانی و تجلیل می شود.

این کنگره امسال از دکتر سیف الرضاشهابی -داروساز نام آشنای بابلی و عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران- به دلیل فعالیت در کارهای اجتماعی و چاپ کتاب های متعدد از جمله کتاب تصویری "یادگارهای داروسازی ایران از دارالفنون تا سال 1357" قدردانی خواهد کرد.

این کتاب شامل حدود 400عکس دسته جمعی داروسازان و 100 عکس انفرادی و تعدادی سند است که حاصل چند سال تلاش و پیگیری دکتر شهابی بوده و توسط نشر رسانش نوین متشر شده است.

در متن دعوتنامه دکتر شهابی چنین آمده:

«استاد ارجمند و فرهیخته
جناب آقاي دكتر سیف الرضا شهابی
سلام علیکم

       احتراماً، به استحضار می رساند همزمان با برگزاری هفتمین کنگره تازه ترین دستاوردهای پژوهش در دانش پزشکی که به همت دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران و بنیاد علمی دکتر یلدا از کشور آلمان از تاریخ 26 لغایت 29 مهر95 برگزار می شود، طی مراسمی از برگزیدگان علمی بنیاد علمی جهانی دکتر یلدا در 9 حیطه با عناوین: بالاترین نشان، استاد برجسته، مسئولیت اجتماعی، فرهنگ و هنر، نوآوری و اختراع، آموزگار برگزیده، کتاب برگزیده، محقق جوان و پوستر برگزیده تقدیر به عمل خواهد آمد.

    نظر به اینکه کمیته داوران تازه ترین دستاوردهای پژوهش در دانش پزشکی جنابعالی را به عنوان برگزیده این کنگره در حیطه فرهنگ و هنر انتخاب کرده است، باعث افتخار است تا در مراسم فوق میزبان شما فرهیخته گرامی باشیم.

زمان: پنجشنبه مورخ 29/7/95 ساعت 18 الی 21
مکان: تالار ابن سینا دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
دکتر مسلم بهادری
رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان»

گفتنی است دکتر سیف الرضا شهابی متولد  1331 بابل است. او فعال سیاسی پیش از انقلاب و هم بند چهره های معروفی مانند آیت الله رفسنجانی، آیت الله طالقانی و... در زندان های شاه است.

او فارغ التحصیل  دانشکده داروسازی دانشگاه تهران و نویسنده چند جلد کتاب است و هم اکنون عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان شهرستان بابل، عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران، عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی بابل و مسئول فنی شرکت پخش هجرت مرکز بابل (مازندران و گلستان) است.