پنجشنبه 29 مهر 1395-12:35

پخش مستند جدید شبکه استانی امشب ساعت 20

«با من بگو مسافر» در شبکه مازندران تولید شد

مستند داستانی «با من بگو مسافر» که روایت زندگی بسیجی شهید شعبانعلی طالبیان درزی و خانواده او است، ساعت 20 از شبکه استانی پخش می شود.


مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: مستند داستانی «با من بگو مسافر» که به تازگی در شبکه استانی مازندران تولید شده است، روایت زندگی بسیجی شهید شعبانعلی(وحید) طالبیان درزی و خانواده او است.

این شهید متولد 1343 بابل است که در سال 1362 در جبهه های نبرد به شهادت رسید.

 با توجه به اینکه پدر این شهید در امور خیریه نقش دارد، بخشی از روایت داستان به فعالیت های خیریه خانواده و در کنار آن روایت زندگی این شهید بزرگوار اختصاص داده شده است.

داستان از جایی شکل می گیرد که شهید طالبیان با صدای خود، وصیت نامه اش را زمانی که مادر برای نماز صبح آماده شده، در رادیو قرائت و مادر را وارد فضای احساسی می کند. مادر شهید با خبرکردن دخترانش تدارک نذری را می دهد و به موازات این داستان، پدر را می بینیم که در مشهد طبق سنت همه ساله در تدارک مراسم امام حسین(ع) است و... در نهایت بعد از گذشت چند روز پدر شهید از طریق قطار به مازندران برمی گردد، در حالی که در رویا فرزندش رامی بیند و حوادثی نیز شکل می گیرد.

بخشی از این مستند با مصاحبه ازخانواده، هم رزمان ودوستان شهید تهیه شده و راوی و نریتور ندارد.

تهیه کننده با من بگو مسافر که با همکاری صداوسیما و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران تولید شده، مهدی حاجی زاده و نویسنده وکارگردان علیرضا امرا است.

نور و تصویر محمدصادق ذاکری، صدابردار سیدمحمودموسوی و تدویگران هم رمضانعلی امامی و علیرضا امرا هستند.

مستند داستانی با من بگو مسافر به مدت 38:30 پنج شنبه 29 مهرماه ساعت 20 از شبکه استانی پخش می شود.