سه شنبه 18 آبان 1395-8:35

شهردار ساری:

زبان گویای مردم هستم/مردم فرق خادم و خائن را می دانند

مهدی عبوری: کدام پروژه این چنین در کدام مرکز استان به 40 سال به طول انجامید؟ چرا نمی آیید در جمع مردم؟ از چه چیزی می ترسید؟ من زبان گویای این مردم ام، به شما اجازه نمی دهم که پروژه های غلطی را اینجا اجرا کنید/ بعید می دانم امروز در کشورهایی که بویی از مسایل علمی و فنی و فناوری نبرده اند، چنین زیرگذری احداث شود/ حال که که پاسخگو نیستید، حال که به فکر مردم نیستید، حال که نیمه کاره پروژه را را رها کردید، چرا این نارسایی ها و مشکلات را به گردن دیگر دستگاه ها می اندازید؟/ در اتاق های کار خود نشسته اید با احزاب مختلف جلسه می گیرید که ما به عبوری و تیم مدیریت شهری اجازه برگزاری مراسم بزرگ را نمی دهیم. کور خوانده اید. شما مگر می توانید حنجره عبوری را ببرید؟/ اگر شده محله به محله، تکیه به تکیه، مسجد به مسجد، پایگاه به پایگاه، خانه به خانه می روم و افشا گری می کنم. قطعا" در این راه نمایندگی ولی فقیه حضرت آیت الله طبرسی حمایت می کند و اسناد و مدارک در اختیارش است/ مگر یادتان رفت وقتی من در این مکان فریاد زدم کمربندی تکمیل نشده، شما به من تشر زدید که به شما مربوط نمی شود؟(متن کامل سخنان جنجالی شهردار ساری)


مازندنومه، سرویس سیاسی: مهدی عبوری -شهردار ساری- یکشنبه شب در جمع مردم کوی 22 بهمن مرکز استان، سخنرانی کرد. او دو سال پیش هم در همین منطقه سخنرانی جنجالی کرده و گفته بود: «كاري نكنيد كه مجبور شويد شبانه از استان برويد. اگر استاندار از بنده خوشش نمي آيد، نيايد برايم مهم نيست!»

این بار هم شهردار جوان ساری سخنانی در کوی 22 بهمن گفت که متن کامل آن را از فایل صوتی استخراج کرده ایم. عبوری اشکالات فنی کمربندی شمالی ساری را به پای مسئولان دولتی نوشت و تا توانست آن ها را تخطئه کرد. او گفت: «شما قضاوت کنید آیا امید آفرینی با سخنرانی و همایش و جلسات بی تاثیر اتفاق می افتد؟ یا با وجود و حضور مدیران میدانی این چنین و اجرای پروژه های آن چنان اتفاق می افتد؟ شما قضاوت کنید چرا برخی از کارگزاران به علت عدم توجه به حقوق درست و بحق مردم کار را به جایی می رسانند که مردم برای رسیدن به همین اندک حقی که برای خودشان قائلند قائله بر پا کنند. چرا؟ مگر مردم انتظار بی جایی از من مدیر و دیگر مدیران دارند؟ مگر به غیر از حل مشکلات ساده و ابتدایی شان درخواست های بی جایی از من مدیر و دیگر مدیران دارند؟ مگر شهر ساری مرکز ولایت مدار مازندران به غیر از اجرای این کمربندی که آن هم بعد از 40 سال این گونه با نواقص متعدد به بهره برداری موقت رسید، انتظار دیگری داشتند؟...من زبان گویای این مردمم به شما اجازه نمی دهم که پروژه های غلطی را اینجا اجرا کنید!» متن کامل را بخوانید.

* انتظارات مردم از مجموعه تیم عملگرایی مدیریت شهری بالا رفته

در نظام جمهوری اسلامی حق این مردم است که در همه موارد باید مطالبه گر باشند و هم مسئولین پاسخگو. همه ی سعی و تلاش بنده و اعضای شورا و همکارانم در شهرداری، توزیع با عدالت پروژه ها در تمام نقاط شهر ساری است. شمال، جنوب، شرق و غرب در این دوره مدیریت معنی ندارد. همه جا شهر ساری است. خیلی از مناطق ساری در گذشته مورد توجه قرار گرفته بودند و خیلی از مناطق مثل منطقه بزرگ 22 بهمن متاسفانه دیده نشده بود.

وظیفه ی ما هست که همه ی نقاط را با هم ببینیم و در همه جا این خدمات را بدهیم. خدا را شکر که امشب این فرصت در اختیار بنده قرار گرفت تا یکبار دیگر در میان شما مردم خون گرم حضور پیدا کنیم. مواردی دفعه قبلی که خدمت شما رسیدیم بازگو کرده بودند و بنده و کارشناسان از نزدیک این مشکلات را بازدید کردیم و خدمت عزیزان شورا بردیم و دوستان مثل همیشه با نظر مساعد مصوب کردند و ما این کارها را شروع کردیم.

حتما در سطح عظیم خدمت رسانی و پروژه های بسیار زیادی که شورا و شهرداری در سطح شهر در حال انجام هستند نواقص وجود دارد؛ اصلا" ما منکر این نواقص نیستیم. ایرادات هست که باید به حداقل برسد. قرار بود اتفاقاتی هم در این منطقه بیفتد، کارهایی شروع شد و کارهایی هم نیمه کاره است و یکی دوتا از کارها هم هنوز آغاز نشده.

اول اینکه خیال شما راحت باشد از مواردی که به ما رسانده شد و از نزدیک هم بازدید کردیم، حتما تا پایان سال به سرانجام می رساند، بعضی موارد هم از اختیار شورا و شهرداری خارج است. چند اداره و سازمان و نهاد دولتی در این استان و شهر وجود دارد که هر کدام متولی یک بخشی از مدیریت شهر هستند.

امشب دوست عزیز بعضی از موارد را اشاره کردند که شاید ربطی به مدیریت شهری نداشته باشد، اما امروز انتظارات مردم از مجموعه تیم عملگرایی مدیریت شهری بالا رفته. شاید یکی اینکه ما حرف های شما مردم را خوب گوش می کنیم. مشکلات  شما مردم را به خوبی می بینیم. به سرعت این مشکلات چند ده ساله را به اجرا می رسانیم.

شاید یک دلیل این باشد که مردم تقریبا همه ی کار ها را از ما انتظار دارند. ما قطعا کوتاهی نخواهیم کرد.

*چرا نمی آیید در جمع مردم؟

مقام معظم رهبری این روزها تاکید می کنند که آینده نظام بسیار روشن و امیدوار کننده است. یا بارها تاکید فرمودند که وظیفه اصلی مدیران امید آفرینی است. شما قضاوت کنید آیا امید آفرینی با سخنرانی و همایش و جلسات بی تاثیر اتفاق می افتد؟ یا با وجود و حضور مدیران میدانی این چنین و اجرای پروژه های آن چنان اتفاق می افتد؟ شما قضاوت کنید چرا برخی از کارگزاران به علت عدم توجه به حقوق درست و بحق مردم کار را به جایی می رسانند که مردم برای رسیدن به همین اندک حقی که برای خودشان قائلند قائله بر پا کنند.

چرا؟ مگر مردم انتظار بی جایی از من مدیر و دیگر مدیران دارند؟ مگر به غیر از حل مشکلات ساده و ابتدایی شان درخواست های بی جایی از من مدیر و دیگر مدیران دارند؟ مگر شهر ساری مرکز ولایت مدار مازندران به غیر از اجرای این کمربندی که آن هم بعد از 40 سال این گونه با نواقص متعدد به بهره برداری موقت رسید، انتظار دیگری داشتند؟

کدام پروژه این چنین در کدام مرکز استان به 40 سال به طول انجامید؟ چرا نمی آیید در جمع مردم؟ از چه چیزی می ترسید؟

مگر امام راحل نفرمود که مردم ولی نعمت های ما هستند؟ اگر امروز نظام جمهوری مقدس اسلامی در اوج اقتدار در تمام عرصه این دنیا می درخشند که به غیر این است که مردمش پای این نظام ایستاده اند. به غیر این است که فقط گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند؟ به غیر این است که با یک حضور آگاهانه و مقتدرانه تمام نقشه های شوم کشورهای  خبیث دنیا را به باد فنا می دهند؟ پس کجا باید ما به درد این مردم خوب بخوریم؟

*مدیران با مردم صداقت داشته باشند

حتما ما در چارچوب این نظام انقلاب و رهبری و حتی دولت خدمتگزار حرکت می کنیم. جایی سراغ دارید مردم خارج از این خطوط باشند؟ ضعف و اخلال و فرصت طلبی یک یا چند مدیر آن هم معلوم نیست در این جا و آنجا قطعا پای نظام و دولت گذاشته نمی شود. این مردم هشیارند. این مردم مثل همیشه بیدارند. اما انتظار حل مشکلات شان را توسط همین مسئولین و کارگزاران دارند.

دولت خوشبختانه در این سه سال گذشته به خوبی توانسته و نشان داده که به دنبال تعقل و کیفیت در تصمیم گیری هاست و از تصمیمات دق الوقت خودداری می کند. به دنبال تصمیمات درست برای اداره کشور است.

انتظار ما از کارگزاران این نظام و دولت محترم که مورد حمایت مقام معظم رهبری و مردم همیشه بیدار مرکز استان است، این است که حداقل این مدیران با مردم صداقت داشته باشند. ما فقط به دنبال صداقتیم. همه ی این دستگاه های اجرایی موظفند که گره ای از مشکلات مردم را باز کنند.

من معتقدم برخی از مباحث باید با عیار نقد بیان شود که حتما موجب تقویت دولت هم می شود. باز هم تاکید می کنم کم کاری یک یا چند مسئول را به پای کم کاری و بی توجهی دولت نمی گذاریم و اما انتظار داریم از این دولت از دولتی که بیشترین اقبال را در دوره های ریاست جمهوری از مردم مازندران و ساری دیده، انتظار داریم که کارهای مرکز استان مازندران را به درستی انجام بدهد.

*زبان گویای مردم ام!

مگر قرار نشد یک پل بزرگ از ورودی سه راه جویبار تا ابتدای زمین های کلبادی بخورد؟ مگر قرارداد 30 میلیارد تومانی آن بسته نشد؟ مگر به پیمانکار ساری سازه ابلاغ نشد؟ مگر تجهیز کارگروه در این منطقه اتفاق نیفتاد؟ مگر رمپ ورودی آن دیوارهایش ساخته نشد؟ مگر چندین شمع در زمین فرو نرفته؟ پس برای چه یک قرارداد قانونی تامین اعتبار شده را در این منطقه متوقف کردید؟ در کدام مرکز استان چنین قراردادی بسته شده بود؟ کار آغاز شده بود بعد جلوی آن را گرفتند؟ اگر مشابه آن را دارید اعلام بکنید حداقل این مردم بدانند.

گفتند به خاطر حل مشکلات ترافیکی این کمربندی به صورت موقت از مسیر همسطح عبور می کند. هم زمان پایه های پل آن می خورد و کار عمرانی را با هم به سرانجام می رسانیم. مردم مازندران و مرکز آن ساری با صفا و صمیمیت با ساده دلی مثل همیشه حرفهای مسئولین خویش را قبول کردند. به میدان آمدند و اجازه دادند که این کمربندی به صورت موقت از مسیر همسطح عبور کند اما امروز خبر دار شدند پل قبلی که به طول 700 متر قرار بود از سه راه جویبار و از روی این منطقه 22 بهمن برود با یک قرارداد جدید به همان پیمانکار با طول جدید ابلاغ می شود و طول این پل 250 متر کاسته می شود.

فقط قرار است از سه راه جویبار بیاید و ابتدای کمربندی بیاید پایین. کجای مشکل مردم 22 بهمن حل می شود؟ چرا این طرح را متوقف کردید؟ چرا این قرار داد را عوض کردید؟ آیا این کار را با مردم منطقه و با مدیریت شهری با متولیان امر در میان گذاشتید؟ چه کسی به شما اجازه می دهد برای آینده این مردم برای املاک این مردم برای اهالی این منطقه تصمیم بگیرید؟ چرا اینها را صادقانه با مردم در میان نمی گذارید؟ اگر این پروژه اجرایی نبود چرا این منطقه را 30 متری تملک کردید و به اندازه دهانه پل ؟ چرا مثل بقیه آن 50 متری تملک نکردید؟ اینها سوالات مردم است. اینها دغدغه مردم است شاید کسی جرائت بازگو دغدغه مردم را نداشته باشد اما من زبان گویای این مردم ام، به شما اجازه نمی دهم که پروژه های غلطی را اینجا اجرا کنید.

اعضای محترم شورا با پشتوانه محلی و رای قاطع شما مردم  قطعا اجازه نمی دهند که این پروژه غلط شروع بشود. اگر قرار است مشکل این منطقه حل شود احداث کامل پل است و لاغیر از چه چیزی ما ابا داریم؟ من بعید می دانم امروز در کشورهایی که بویی از مسایل علمی و فنی و فناوری نبرده اند، چنین زیرگذری احداث شود.

*چه لزومی دارد که از پاسخگویی بگریزید؟

قبل از این دوستان سازمان ترافیک، فرمانداری ساری و معاونت استانداری بازدیدهای زیادی را انجام دادند، مگر بنده و مدیریت شهری و نماینده راهنمایی و رانندگی که از تهران آمده بود بنام سرهنگ جهانگیری نگفتیم که این کار نیمه کار است؟ نگفتیم که آماده بهره برداری موقت هم نیست؟ چرا توجه نکردید؟ ما که 40 سال صبر کردیم می شد 40 سال و دو ماه! می شد 40 و سه ماه! چهل سال و شش ماه؟ مگر به غیر از این است؟ به هر دلیل این کار غیر تخصصی اتفاق افتاد. اصل زیر گذر موقت است. همه ما می دانیم.

برای عبور و مرور خودرو های سبک است. ما می دانیم. اما آیا رمپ ورود و خروجش درست است؟ آیا نور دارد؟ آیا فکری برای جمع آوری آبهای سطحی کرده اید؟ آیا کمربندی دارای نور مناسب است؟ علائم ترافیکی اش کامل است؟ صبر نکردند آسفالت لایه آخر این کمربندی را بریزند. چرا؟ مگر این در قرارداد نیست؟ مردمی که از مسیر اصلی و بین المللی قائمشهر  از این مسیر وارد مرکز استان می شوند، چگونه به این کمربندی ورود پیدا کنند؟

چگونه می خواهید پل نیمه کاره ای را که در ورودی شرکت آب منطقه ای احداث کرده اید امروز خراب کنید؟ چرا دوباره می خواهید از مجموعه  بلوار قائمشهر به ساری پل رو گذر یک طرفه به داخل کمربندی بزنید؟

مختص این شهر هم نیست. در ورودی شهر نکا هم ما دیدیم. مثل همین پل را هم زدند. پل نیمه کاره تا به ستون رسید. دوباره یک پل دیگر در کنارش زدند. اینها جای سوال دارد؟ اینها جای پرسش دارد؟ باید اینها را با مردم در میان بگذارید .

چرا نمی خواهید مسایل  و مشکلات را بگویید؟ اگر اشتباهی شده در طراحی، اگر اشتباهی شده در جانمایی، اگر اشتباهی شده در اجرای ساخت، صادقانه به مردم بگویید. باور می کنند. چه لزومی دارد که از پاسخگویی بگریزید؟

حال که که پاسخگو نیستید، حال که به فکر مردم نیستید، حال که نیمه کاره پروژه را را رها کردید، چرا این نارسایی ها و مشکلات را به گردن دیگر دستگاه ها می اندازید؟

*کور خوانده اید

فکر کردید مردم این شهر بی اطلاع هستند؟ فکر کردید مردم این شهر فرق خادم و خائن را نمی دانند؟ فکر کردید اگر مردم این شهر را جمع کنید و کارهایی که نیمه کاره انجام دادید و کارهایی را که خراب کردید، بگویید مقصر شورا و شهرداری است، آنها باور می کنند؟

من هستم در این نقطه تا هروقت که شما بخواهید. بیاید در کنار من با هم به مردم پاسخ بگوییم. در هر رده شهرستانی و استانی که باشید برای من فرق نمی کنید. برای من مهم حل مشکل مردم است، از هر طریق ممکن.

در اتاق های کار خود نشسته اید با احزاب مختلف جلسه می گیرید که ما به عبوری و تیم مدیریت شهری اجازه برگزاری مراسم بزرگ را نمی دهیم. کور خوانده اید. شما مگر می توانید حنجره عبوری را ببرید؟

مگر می توانید این جمع های مذهبی در مساجد و تکایا و هیئت ها را ببندید؟ مگر می توانید مانع یک خدمتگذار به مردم بشوید؟ به چه چیزی فکر می کنید؟ به انتخابات پیش رو؟ همه اش مال شما. مگر از اول انقلاب در دستان شما نبود؟بیایید با آمار و عملکرد با مردم صحبت بکنید .از سرانه فضای سبز تا احداث زیر گذر ها از جدول و جوی و آسفالت تا انتقال آبهای سطحی تا انجام پروژه های بزرگ فرهنگی.

*مدارک در اختیار آیت الله طبرسی است

 چرا فکر می کنید مردم ساده اندیشند؟ چرا فکر می کنید با استفاده فریبکارانه و غلط از شبکه های مجازی مردم را فریب می دهید؟ همه اینها یک دوره بازه زمانی دارد. قطعا" حقایق مشخص می شود. اگر شده محله به محله، تکیه به تکیه، مسجد به مسجد، پایگاه به پایگاه، خانه به خانه می روم و افشا گری می کنم. قطعا" در این راه نمایندگی ولی فقیه حضرت آیت الله طبرسی حمایت می کند. چشمانش بیدار و زبانش الحمدلله گویا و اسناد و مدارک در اختیارش است.

امروز این عزیز اشاره کرد که تیر برق های زیادی در این منطقه وجود دارد که مزاحم عبور و مرور است. شما قضاوت کنید این را هم من باید جمع کنم؟ چشم حتما"، وظیفه دیگر دستگاه ها را هم انجام می دهیم، چون هدف خدمت به مردم و حل مشکل به مردم است .

من به شما نه نمی گویم، من به شما نمی گویم که بودجه ندارم، من به شما نمی گویم که در بودجه سال آینده پیش بینی می کنیم، من به شما نمی گویم که کشور دچار مشکل اقتصادی است، من اینها را به شما نمی گویم. من اینها را به شما حواله نمی دهم. من فقط به مردم می گویم چشم. به این هم حسادت می کنند.

ما که داشتیم در این خیابان برای حل مشکل آب گرفتگی لوله های پاروگید دفع می کردیم، شما که دیدید ما در کوچه پس کوچه ها، جاهایی که جا نداشت با پاراگید خیابان هایی که  طول زیادی داشتند مثل شهید آملی با کانال، ما که شروع کرده بودیم، چرا جلوی کار را گرفتید؟

چرا با مصوبات شورای اسلامی شهر را رد می کنید که نمی توانید جایی به جز داخل شهر هزینه کنید؟

آقای دکتر باقری، زلیکانی، سردار شمشیربند، دکتر جعفری، پیری، نفجم و کیادهی شما که بودید و حضور دارید و شهادت بدهید من زبان گویای شمایم. من که قرار نیست انتخابات بیایم و تا یک عضو شورا می خواهد حرف بزند، چشم انتخابات داریم بعدا نیاز تایید صلاحیت داری!

ای بابا! چه عجب! یعنی دیگر نمی شود حرف های مردم را هم زد؟ چه کسی به شما اجازه داده که نمایندگان مردم این شهر را تهدید کنید؟ من زبان گویای این هایم. همان طور که زبان گویای مردم ام.

من از عملکرد این عزیزان در شورای اسلامی شهر ساری حمایت می کنم. مصوبات شورای این عزیزان را اجرا می کنم.

*هی داریم به شما تذکر می دهیم

هیچ کدام از ما بی عیب و نقص نیستیم. هیچ کدام ما بی عیب نیستیم ما می دانیم و می فهیم. با درک و فهم، این مسئله را بیان می کنم.

این کمربندی بنام کمربندی روح الله است، اما در شان این اسم بزرگ نیست. در شان معمار کبیر انقلاب اسلامی نیست. احداث این کمربندی در این برهه زمانی در شان مردم فهیم و ولایت مدار مرکز مازندران نیست. سخت شان است با من تماس بگیرند. با ترس و لرز با معاونین من تماس می گیرند که یک پمپ بدهید که ما زیرگذر ارم را خالی کنیم! یک پمپ 22 بهمن را خالی کنیم.

خب به من بگویید. اصلا به من دستوری بگویید. من که برای حل مشکلات مردم رییس و مرئوس نمی شناسم. اما مردانه بگویید. اگر این پل عابر پیاده فعلا نیاز به بالابر دارد یا پله برقی دارد بنویسید و بگویید. می رود مکاتبات می کند با دستگاه های مسئول و ناظرین مسئول که استعلام کنید آیا در حریم شهر است یا در محدوده  شهر است؟ آیا در حوزه فلان است یعنی چه؟

آن زمانی که پروژه مشخص شد، آن زمانی که متولی مشخص شد، آن زمانی که پیمانکار مشخص شد، آن زمانی که پول پرداخت شد، زمانی که که روبان می خواست بریده شود، به دنبال سبقت گرفتن برای عکس بودید.

مگر یادتان رفت وقتی من در این مکان فریاد زدم کمربندی تکمیل نشده، شما به من تشر زدید که به شما مربوط نمی شود و ربطی ندارد؟

دیگر می خواهید پشت چه نقابی مخفی شوید؟ هر آنچه که خواستید به ما نسبت دادید.  هرآنچه که دل تنگ تان خواست به ما گفتید. این شبکه های مجازی که در اختیار همه هست، اما ما اهل بی اخلاقی نیستیم. ما حتی اهل  افشای اسناد اتفاق افتاده در این شهر نیستیم.

هی داریم به شما تذکر می دهیم. هی داریم به شما گوشزد می کنیم. فکر می کنید که می توانید مرا تحریک کنید؟ من نمی خواهم این نقشه های شوم که این دشمنان این مرز و بوم این دشمنان قسم خورده امام و رهبری نظام که تمام هم و غم شان این است که اقتدار نظام را نادیده بگیرند، نظام مقتدر جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند، به آنها کمک کنم.

*اصل قضیه جای دیگری است

شما فکر می کنید در هیج یک از کشورهای دیگر دنیا از این اتفاق ها نمی افتد؟ یک روز اصولگرایان فیش های نجومی اصلاح طلبان را از جیب های خودشان در می آورند. یک روز اصلاح طلبان زمین های نجومی اصولگرایان را از جیب در می آورند. اینها چه چیزی را نشانه گرفتند؟ دل شان برای مردم می سوزد؟ دل شان برای مقاصد انتخاباتی می تپد. کجا صحبت اخلاق و دین و پیامبر و خدا هست؟ کجا دغدغه مردم است؟ مردم را به چه چیزهای ابتدایی مشغول می کنید؟ اصل قضیه جای دیگری است.

من نمی خواهم مردم شهرم را دلسرد کنم. من نمی خواهم به نقشه های شوم دشمنان کمک کنم. امروز نظام جمهوری اسلامی در اوج است. در اقتدار است. به واسطه امنیتی که نه تنها در ایران بلکه در منطقه به وجود آورده است. در روزهای آینده شاهد همایش بزرگ اربعین خواهیم بود. اینها دستاوردهای این نظام و انقلاب و رهبری است.

قطعا خون های شهدا اثر دارد. قطعا دعای بزرگان اثر دارد. قطعا اتحاد و همدلی مردم بی تاثیر نخواهد بود. در هزاران کیلوتر آن طرف تر کشوری که خود را ابرقدرت دنیا می داند در تمام بحث های انتخاباتی فقط صحبت ایران است. مردم ایران به خود می بالند.

اگر ایران امروز متحد نبود، اگر ایران امروز مقتدر نبود، اگر امروز ایران یکدست زیر نظر مقام معظم رهبری این انقلاب را صادر نمی کرد، قطعا هیچ بحث و صحبتی از ایران در هیچ نقطه ای از دنیا نبود.

امروز ایران در اوج اقتدار است. این را به این مسئولین کوته فکر گوشزد می کنم. با نیمه کاره رها کردن کار خود به اقتدار این کشور در نزد افکار عمومی لطمه نزنید.

به شما قول می دهیم.  بنده و اعضای محترم شورای اسلامی  شهر، از ما انتظار ندارید که خلاف واقع بگوییم. سعی ما این است که همه ی قول هایی را که به شما می دهیم اجرایی کنیم. شاید با تاخیر انجام بدهیم، اما قطعا انجام می دهیم.

حاج آقای سروی پدر بزرگوار دو شهید هستند، می توانند شهادت بدهند. حاج آقای رحیمی که مداوم مشکلات این منطقه را پیگیر بودند و دیگر عزیزانی که می آمدند مشکلات این منطقه را بازگو می کردند. جناب آقای کاملی اینجا نشسته، یک روز در میان به من زنگ می زدند، تذکر می دادند این نیمه کاره است، این به سرانجام نرسیده. همه ی این مواردی که گفتید چشم.
بر دیده منت، حتما انجام وظیفه می کنیم. چیزی غیر از انجام وظیفه نیست.

تمام تلاشم این است که ان شالله دوستان که این موارد را گفتند هم مال این این منطقه و هم منطقه پایین دست که باید برویم برای ما این معتمدین محل که پیگیر هستند که قطعا این پیگیری هایشان بی نتیجه نخواهد بود بیاورند پیش ما دونه دونه برایش مسئول مشخص می کنیم.

حتما در اولین جلسه شورا برایشان مصوب می گیریم یک جا و دوستان (اعضای شورا) زودتر از بنده اینجا حضور داشتند و مصمم که مشکلات این منطقه زودتر حل بشود. ان شالله همه ی تلاش مان را می کنیم که در آینده ای نه چندان دور مشکلات ابتدایی این منطقه  با دستان نمایندگان شورای اسلامی شهر ساری و خدمتگزاران در شهرداری ساری به سرانجام برسد.

بله، به یک نکته درستی اشاره کردند که در هنگام بارندگی و طوفان برق قطع می شود و پمپ ها کار نمی کند. بله درسته، این یک مشکلی است که ما داریم تقریبا در پانصد نقطه شهر ما پمپ داریم. در کوچه و خیابان هایی که آب هایش به صورت ثقلی هدایت نمی شود. دعا کنید که مدیریت این نیروگاه ها و اداره برق را هم بدهند به من که بعد من از طرف آن ها به شما قول بدهم.