سه شنبه 28 دی 1395-9:54

پیشرفت پروژه های عمرانی ساری؛ فرسایشی و کند

آذرماه امسال پیش گزارشی را از کندی پروژه ای در ساری اطلاع رسانی کردیم که پس از گذشت یک ماه هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است. شهروندان می گویند پرژه های عمرانی در مرکز استان لاک پشتی پیش می رود.


  مازندنومه، سرویس اجتماعی: 25 آذرماه امسال گزارشی را انتشار دادیم با تیتر «چرا پروژه های شهری کند پیش می رود؟» که یکی از شهروندان ساروی از کندی پروژه انتقال آب در كوچه چهارم اتحاد در مرکز استان مازندران گلایه داشت.

آن شهروند متنی را با عکس در اختیار ما قرار داده و نوشته بود که: «مسئولان مرکز استان هفته هاست به حفر کانال در کوچه چهارم اتحاد 2 اقدام کرده، اما پروژه کند پیش می رود و احتمال بروز حادثه وجود دارد.»

وی نوشته بود: «نمی دانم این جا چرا پروژه های شهری کند پیش می رود؟ اگر پول ندارید، شروع نکنید. نه این که زخمی و رها کنید/ فردا اگر كودكي، شهروند ميانسالي و یا... به داخل كانال سقوط كند از همين الان مشخص است كارگر حفار مقصر قلمداد مي شود و نه پيمانكار و كارفرما و مجري و مهندس و...»

پس از انتشار گزارش که ماه گذشته بود، اتفاق خاصی نیفتاد و مخاطب مازندنومه، امروز دوباره چند عکس از پيشرفت کند و نااميد كننده این پروژه برای ما ارسال کرد:

وضعیت حال حاضر کوچه:



 

وضعیت کوچه در ماه گذشته: