شنبه 2 ارديبهشت 1396-22:37

محسن نریمان:

دولت روحانی را در نیمه راه تنها نمی گذاریم

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در مازندران: دولت روحانی دولت مظلومیست، چرا که نگداشتند از رسانه ملی برای تشریح اقدامات استفاده کند/ در پرداخت یارانه به همه اقشار، رفتار پوپولیستی را رواج دادند که باعث شده هرکسی بیاید و شعار بدهد که من اگر رئیس جمهوری شوم یارانه هر نفر را به  300 هزارتومان افزایش می دهم، در حالی که  نمی دانند این پول  از کجا باید پرداخت شود/ بیایید همه باهم این دولت را در نیمه راه تنها نگذاریم.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، فاطمه حسین زاده: محسن نریمان در همایش تدبیر و امید در آینه بعثت که در مسجد حضرت محمد رسول الله (ص) ساری برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خرسندم که نخستین کار انتخاباتی ستاد دکتر روحانی در  مازندران با همایش فرهنگیان شروع شده است.

وی با بیان اینکه مشارکت بزرگ سیاسی را پیش رو داریم و باید انتخاب اصلح داشته باشیم، افزود: انتخاب هر یک از ما بر سرنوشت مردم و کشور تاثیر می گذارد .

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در مازندران با اشاره به اینکه در زمان اتتخابات یک نگاه بیرونی و خارجی وجود دارد و یک نگاه داخلی، گفت: نخستین نگاه حضور مردم در عرصه انتخابات است که زیر ذره بین می رود و برای بیگانگان، حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات، زنگ خطر است.

نماینده اسبق مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم با مشارکت بالای 70 درصد به همه  کسانی که در خارج از ایران پشت میزهای شان نشسته اند و فکر  توطئه دارند، نشان می دهند که به انقلاب و نظام  پایبند هستند.

معاون سابق وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: اطمینان خاطر دارم که مردم سرزمینم یکبار دیگر در 29 اریبهشت امسال حماسه ای دیگر می آفرینند و تمام توطئه های دشمنان عقیم می ماند.

نریمان با اشاره به اینکه دولت روحانی دولت مظلومیست، چرا که نگداشتند از رسانه ملی برای تشریح اقدامات استفاده کند، خاطرنشان کرد:  صداو سیما روزانه اخبار انتقادی نسبت به مسکن مهر اعلام می کند، ولی نگداشتند ما توضیح دهیم که برای این پروژه در بسیاری از نقاط، زمین تهیه و پول مشارکت بانک واریز شده بود اما متقاضی نبود.

وی اظهار داشت: از پروژه 25 هزار واحدی مسکن مهر شهر گلبهار خراسان رضوی، 23هزار واحد را با بهترین امکانات و مصالح در دولت تدبیر و امید تحویل مردم دادیم، در حالی که در دولت گذشته  فقط دوهزار واحد در این شهر بهره برداری شده بود؛ اما کدام رسانه ملی این خبر را اطلاع رسانی کرد؟

نریمان با بیان اینکه هر یک از ما باید رسانه ای برای دولت مظلوم روحانی باشیم، افزود: دولت در این چهار سال آواربرداری کرده است.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در مازندران تصریح کرد: در پرداخت یارانه به همه اقشار، رفتار پوپولیستی را رواج دادند که باعث شده هرکسی بیاید و شعار بدهد که من اگر رئیس جمهور شوم یارانه هر نفر را به  300 هزارتومان افزایش می دهم، در حالی که  نمی دانند این پول  از کجا باید پرداخت شود، همه منابع کشور صرف واریز یارانه شده و  همین مساله باعث می شود که نتوان شغل ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه بیایید همه باهم این دولت را در نیمه راه تنها نگذاریم و اجازه دهیم برنامه های دولت  به ثمر نشیند و بذری که کاشته است در دستان مردم گل بدهد، گفت: این دولت هنوز دست از کار نکشیده است تا اقدامات ارزشمندی داشته باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: من ایرانیم ، برای اعتبار، اقتدار و عزت میهنم به روحانی رای می دهم و نمی گذاریم که روحانی در نیمه راه تنها بماند. به عشق عزت میهنم طرفدار روحانیم.