شنبه 10 تير 1396-0:59

گزارش دوم مازندنومه از کودک خلیل شهری که به سرطان مبتلاست

در ایوان این خانه جز مهربانی نمی بارد

پس از انتشار گزارش مازندنومه درباره کودک 4 ساله خلیل شهری که به دوسرطان مبتلاست، مردم نوعدوست و مهربان ما حدود 35 میلیون تومان به صورت نقدی کمک کردند، خیری یک باب آپارتمان همراه با چند قلم از وسایل ضرروی زندگی برای خانواده رضا تهیه کرد و کلی دست های مهربان که به کمک رضا آمدند، اما بیشتر از نیمی از هزینه های درمان رضا باقی مانده است.(گزارش دوم مازندنومه)


مازندنومه، سرویس مهرورزان: یک هفته قبل بود که به خانه رضا در کشیرخیل خلیل شهر رفتیم و ماجرای بیماری رضا را در قالب یک گزارش به اطلاع مردم فهیم و نوع دوست رساندیم.

گزارش را خواندید و پس از آن بارش مهربانی هایی شما بر زندگی رضا باریدن گرفت. حالا این نهال سبز در حال جوانه زدن است.

آن گزارش به همت رسانه های مجازی در سطح گسترده ای منتشر شد. از شما مخاطبان ارجمند تقاضا کردیم کمک های نقدی خود را هر چند اندک، به رضا هدیه کنید تا خانواده او بتوانند هزینه های بیماری فرزند را که به دو نوع سرطان مبتلاست، بپردازند.

مهربانی کردید و در همین مدت کوتاه، مبلغ 35 میلیون تومان برای درمان رضا جمع آوری شد، قطره قطره های مهربانی تان جمع شد و دریای محبت را به رضا هدیه داد.

غروب پنج شنبه بار دیگر به خانه رضا رفتیم اما این بار نه در روستای کشیرخیل که محیط مناسبی برای زندگی این کودک بیمار نبود. در همین مدت کوتاه چند روزه، خیری مهربان آپارتمانی را در بهشهر برای این خانواده اجاره و ودیعه اش را متقبل شده بود. تازه برای آن ها یخچال و گاز و... هم خرید. پدر رضا می گفت این وسایل اولیه زندگی را به خاطر تامین هزینه بیماری فرزندشان فروخته بودند!

خیال مان راحت شد که رضا به محیط سالم تر و امن تری برای زندگی نقل مکان کرده است. حالا یکی از مشکلات این خانواده کم شده و مادر رضا نگران آن محیط نیست که بیماری فرزند را تشدید می کرد.

بعد از آن گزارش،هم میهنان گرامی از سراسر کشور با خانواده رضا تماس گرفتند، از شمال و غرب تا جنوب و شرق کشور، از تبریز، تهران، زاهدان، اهواز و ... .

مهربانی انبوه شد. چند خانواده در تهران اعلام کردند می توانند پذیرای رضا و مادرش باشند تا آن ها دیگر مسیر بومهن تا تهران را روزانه برای درمان فرزند، طی نکنند.

برخی همشهری ها و هم استانی ها نیز راهی کشیرخیل شدند تا کمک ها و هدایای خود را حضوری به دست این خانواده بدهند، خانمی هم برای تامین هزینه رفت و آمد و در اختیار قراردادن خودرو جهت اعزام مادر رضا و رضا به تهران اعلام آمادگی کرد.

مهربانی ها فراوان است هر کس به نوعی. مردم نوعدوست ما هرچه در توان داشتند در طبق اخلاص نهاده و به میدان آمدند، دست های مهربانی به هم گره خورد تا رضا به زندگی امیدوار شود.

روز آمدن به خانه رضا، دوستی که همراه با جمعیتی به کودکان سرطانی مدد می رسانند و دل این کودکان را شاد می سازند، تلفن کرد که هدیه ای برای این کودک تهیه کرده اند. خانم امیری از بابل، موتور اسباب بازی ای را که به کمک دوستان نوع دوست اش به مبلغ 800 هزار تومان خریده بودند، به دست ما رساند و چه قدر این کودک سرطانی از دیدن اسباب بازیش و سوار شدن روی آن خوشحال شد و شادی کرد.

حالا این خانواده می توانند هزینه هفت میلیونی دستگاه ال سی را بپردازند تا کودک دلبندشان برای معاینه زیر دستگاه قرار گیرد و وضعیت ضایعه مغزی او مشخص و پس از آن هم مراحل دیگر بیماری او طی شود. تازه به این ها خبر داده اند رضا عضو محک هم شده است، هرچند مادر رضا می گفت از این موسسه کسی با آن ها تماس نگرفته است.

رضا علاوه بر کمک های نقدی شما، نیازمند دعاهای شماست تا مسیر درمان را به سلامت طی کند. اگرچه دست های مهربان شما به کمک رضا آمد اما بیشتر از نیمی از هزینه های درمان رضا باقی مانده است.

ما به دستان پر مهر شما افتخار می کنیم و این که یک بار دیگر به مازندنومه اعتماد کردید تا بتوانیم با اراده و خواست پروردگار، کمک کنیم که این کودک خردسال به زندگی برگردد. برای تکمیل این مسیر، نیازمند ادامه یاری شما مخاطبان ارجمند هستیم.

*چگونه به رضا کمک کنیم؟

-شیوه کمک به رضا، کودک 4 ساله ی روستایی که سرطان روده و تومور مغزی دارد:

-شماره تلفن پدر خانواده، عین الله محمدپور: ۰۹۱۱۳۹۰۹۱۸۲

-شماره تلفن مادر خانواده، آرزو باقری: ۰۹۲۱۶۴۵۳۸۱۷

-  شماره کارت آقای محمدپور: 5894631535116198

*جمع بندی:

در یک هفته گذشته حدود 35 میلیون تومان وجه نقد+ اجاره یک باب آپارتمان در بهشهر به همراه چند قلم کالای ضروری+برخی کمک های غیرنقدی، حمایتی و نوعدوستانه به خانواده رضا کمک شد. امیدمندیم این بارش مهربانی تداوم داشته باشد.

حالا که آمده ای
چترت را ببند
در ایوان این خانه
جز مهربانی نمی بارد/ محمدرضا عبدالملکیان

-برای تماشای ویدئوهای این گزارش و ملاقات با رضا در کانال مازندنومه عضو شوید