دوشنبه 16 مرداد 1396-0:46

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران خبر داد:

کسانی که کنکور نداده اند هم می توانند در دانشگاه پیام نور ثبت نام کنند

حسین برزگر ولیکچالی: امکان ثبت نام در دانشگاه پیام نور حتی برای کسانی که در کنکور شرکت نکرده اند، فراهم شده است/ تغییر محل آزمون مطابق نظر دانشجو،ا مکان تحصیل همزمان در دو رشته، برگزاری آزمون های سراسری و متمرکز در پایان هر نیمسال تحصیلی و برگزاری آزمون های آنلاین(بدون کاغذ)از مزایای دانشگاه پیام نور است.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، خبر ارسالی روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران: حسین برزگر ولیک چالی از امکان ثبت نام کلیه داوطلبان و متقاضیان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه پیام نور همزمان با انتخاب رشته آزمون سراسری 96خبرداد.

وی گفت: آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده اند و یا حتی مجاز به انتخاب رشته نشده اند، می توانند در رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور که پذیرش در آنها صرفا براساس سوابق تحصیلی(معدل دیپلم)صورت می گیرد، ثبت نام کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران، مهلت انتخاب رشته کلیه داوطلبان را از 19 تا 23 مردادماه96 اعلام کرد و افزود: داوطلبانی که در کنکور شرکت نکرده اند نیز باید هم زمان با انتخاب رشته کنکور سراسری ضمن مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org   و اخذ دفترچه راهنما در رشته های  بدون آزمون و صرفا براساس سوابق تحصیلی این دانشگاه ثبت نام کنند.

وی دانشگاه  پیام نور را به دلیل دارابودن شیوه های خاص آموزشی و کیفیت خدمات آموزشی و پژوهشی، منحصر به فرد و ممتاز دانست و اظهار داشت: شیوه آموزشی ترکیبی دانشگاه پیام نور بهترین فرصت را برای شاغلان و افرادی که به هر دلیلی نمی توانند در کلاس درس حضور یابند، فراهم می آورد.

برزگر ولیک چالی با اشاره به برخی دیگر از مزایای تحصیل در این دانشگاه تصریح کرد: تغییر محل آزمون مطابق نظر دانشجو،ا مکان تحصیل همزمان در دو رشته، برگزاری آزمون های سراسری و متمرکز در پایان هر نیمسال تحصیلی و برگزاری آزمون های آنلاین(بدون کاغذ)از مزایای دانشگاه پیام نور است که این دانشگاه را ازسایر دانشگاهها متمایز کرده است.

سخنگوی دانشگاه پیام نور استان مازندران یاد آور شد: داوطلبان و خانواده های آنان در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با ثبت نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور می توانند با مراجعه به یکی از 18مرکز و واحد دانشگاه پیام نور در شهرهای بهشهر، نکا، ساری، قائمشهر، جویبار، زیراب، پل سفید، بندپی غربی(خوشرودپی)، بهنمیر، بابل، هادی شهر(کله بست)،آمل، محمود آباد، رینه(لاریجان)، چمستان، نوشهر، تنکابن و رامسر-مراکز و واحدهای دانشگاهی محل پذیرش رشته مورد تقاضا- نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

گفتنی است دانشگاه پیام نور استان مازندران بزرگترین دانشگاه دولتی استان است که در حال حاضر افزون بر 20هزار دانشجو با 170عضو هیات علمی در 18مرکز و واحد دانشگاهی دارد.