دوشنبه 30 مرداد 1396-1:20

مازندنومه وضعیت شهرداری بابلسر را بررسی می کند

پیمانکاران به دنبال انتخاب شهردار بابلسر/ عضو شورا: افشاگری می کنم

علیرضا رحیمیان، عضو شورای شهر بابلسر در دوره پنجم: رایزنی پیمانکاران برای هیئت رئیسه و انتخاب شهردار، اصلِ فساد است/ فشارها در دو یا سه روز گذشته افزایش داشته و اگر در چند روز آینده فشار را زیاد کنند و وعده و‌ وعید دهند، خدا می‌داند من اسامی شان را با هماهنگی مسئولانِ عالی رتبه، به ویژه امام جمعه و‌ فرماندار، منتشر خواهم کرد.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، حامد رهی: علیرضا رحیمیان -عضو شورای شهر بابلسر در دوره پنجم- در گفت و گو با ما درباره آخرین وضعیتِ انتخاب شهردار و هیئت رئیسه شورای پنجم بابلسر گفت: «دیوار موش دارد، موش هم گوش دارد».


وی ضمن هشدار شدید به برخی پیمانکاران وکسانی که در گذشته صاحب منافع بودند، گفت: «اگر این افراد که هویت شان کاملا مشخص و مستند است، به دخالت‌ها و رایزنی هایِ خلاف اخلاق، ادامه دهند، مجبورم با اسناد، صوت و تصاویر، اسامی شان را قبل از انتخاباتِ هیئت رئیسه برای مردم منتشر کنم».

 رحیمیان ادامه داد: «اگر این لابی گری ها، ادامه داشته باشد، دیگر جای این افراد در بابلسر نخواهد بود».


این عضو شورای پنجم با استقبال از نظر و پیشنهاد شهروندان، به ویژه اعضای نظام مهندسی شهرستان، در زمینه انتخاب شهردار و اعضای هیئت رئیسه شورای پنجم این شهر اسندلال کرد: «چنانچه افراد نظر و پیشنهادی دهند، این برای همه قابل قبول است و از این نظرات قطعاً باید استفاده کنیم».

عضو منتخب شورای پنجم شهر بابلسر، با اشاره به این مطلب که «وقتی پیمانکار در شهر به دنبال ماندن ها و رایزنی برای هیئت رئیسه باشد، این موضوع اصل فساد را شکل خواهد داد»، تصریح کرد: «کسی که صاحبِ منافع از شهرداری، شورا و یا جاهای دیگر است، دنبال رایزنی برای ماندن های خود و منافع شخصی است، ما تمامِ اخبار، اطلاعات و جزئیاتِ این مذاکرات و رایزنی ها را مُستند کردیم و داریم. همه این نشست و برخاست ها، که در زمان انتخابِ شهردار و هیات رییسه، به طور عجیبی افزایش یافته، همه این صحبت کردن ها و وعده دادن ها را داریم، اگر نیاز باشد، این اسناد و مدارک را در اختیار مسئولان عالی رتبه ی شهر قرار خواهیم داد».

 رحیمیان با اشاره به افزایش فشارها در دو یا سه روز گذشته گفت: «اگر در چند روز آینده فشار را زیاد کنند و وعده و‌ وعید دهند، خدا می‌داند من اسامی شان را با هماهنگی مسئولانِ عالی رتبه، به ویژه امام جمعه و‌ فرماندار، منتشر خواهم کرد».

وی با بیان این مطلب که ما بیشتر شنونده ی نظرات و لابی‌های این افراد هستیم، افزود «خدا را شکر هر هفت عضوِ‌ منتخب، قرار و قول مان آن قدر محکم است که در آن خدشه ای وارد نخواهد شد، این لابی‌ گری ها، هیچ گونه اثری، در نظر همکارانم نخواهد داشت».

عضو شورای شهر جدید بابلسر، با تأکید بر این مطلب که هر ۷ عضو منتخب شورای پنجم، با طینت و آرامشِ خاطر این موضوع را بررسی و پشت سر قرار خواهند داد، بیان کرد: «دستمان آلوده در این مسائل نبوده، نیست و نخواهد بود و درعین حال مطالب فوق، هشداری به این گونه افراد و گروه هاست».

 رحیمیان در پاسخ به این پرسش که این افرادِ مورد اشاره شما چه کسانی هستند؟ بدون ذکر نام یادآور شد: «این افراد تعدادِ محدودی از سازندگان و پیمانکاران هستند».