چهارشنبه 15 شهريور 1396-11:49

فرماندار میاندورود:

با وجود فشارها سیاست های دولت را اجرا کردم

ارسطو قادری د مراسم گشایش یک سالن چند منظوره در روستای ولوجای میاندورود گفت: با وجود همه هجمه و فشارها، نقدهای غیرمنصفانه و حرف های بی ارزش، سیاست های دولت را اجرایی کردم/ افتخار دارم که با سعه صدر سخنان مردم شهرستان را شنیدم و نقدها را به جان خریدم.


مازندنومه، سرویس اقتصادی: با تکمیل سالن ورزشی روستای ولوجا در بخش گهرباران، امروز با حضور دو نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، علیرضایونسی-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران- حبیب حسین زادگان-مدیرکل ورزش و جوانان مازندران- و ارسطو قادری فرماندار میاندورود بهره برداری از این سالن چند منظوره آغاز شد.

  فرماندار میاندورود در افتتاح سالن ورزشی روستای ولوجا اظهار داشت: افتخار دارم که با سعه صدر سخنان مردم شهرستان را شنیدم و نقدها را به جان خریدم.

وی با اشاره به تحمل سختی ها در میاندورود ابراز داشت: با وجود همه هجمه و فشارها، نقدهای غیرمنصفانه و حرف های بی ارزش، سیاست های دولت را اجرایی کردم.

قادری گفت: زیرساخت های شهرستان آماده نبوده و نیست و با نبود اعتبارات، چنین سالنی در دوران خدمت دولت تدبیر و امید ساخته شد.

وی به افتتاح طرح الگوی کشت با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان در میاندورود اشاره کرد و گفت: انجام امور جز با وحدت و همدلی امکان پذیر نیست، ما هم تلاش کردیم علی رغم مشکلات، همراه با تعامل با مسئولان اجرایی و نظارتی کارهای بزرگ را رقم بزنیم.

قادری به حضور پررنگ مردم میاندورود در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: امروز همه وظیفه دارند که در راستای تعامل با دولت و نمایندگان دولت گام بردارند.

*هر روز بیش از یک مدال کسب کردیم

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در مراسم افتتاح سالن ورزشی روستای ولوجا سیاست دولت را گسترش فضای ورزشی عنوان کرد و گفت: در همین دولت بیش از چهار سالن ورزشی در این شهرستان افتتاح شده و بیش از یک میلیارد تومان هم برای توسعه اماکن‌ ورزشی در میاندورود اختصاص یافته است. ی

یونسی با بیان اینکه سال قبل مازندران با کسب 448 مدال در عرصه رقابت های قهرمانی درخشید، افزود: امسال نیز ورزشکاران مازندرانی تا امروز 189 مدال کسب کردند و این نشان از قدرتمندی مازندران در عرصه ورزش قهرمانی دارد.

وی با اشاره به کسب یک سوم مدال های قهرمانی و 13 سهمیه المپیک توسط ورزشکاران مازندرانی اظهار داشت: با احتساب این آمار ما تقریبا هر روز بیش از یک مدال کسب کردیم که گویای برتری مازندرانی ها بر دیگر ورزشکاران کشور است.

*بیش از ۲۶۸ میلیارد ریال پروژه های نیمه کاره در دولت تدبیر و امید به اتمام رسید

حبیب حسین زادگان- مدیرکل ورزش وجوانان مازندران- هم در این مراسم اظهار داشت: بیش از ۲۶۸ میلیارد ریال پروژه های نیمه کاره در دولت تدبیر و امید به اتمام رسیده است و تلاش می کنیم که تا پایان سال مالی ۹۶ هم بیش از ۵۰ درصد پروژه های باقی مانده و نیمه تمام را آماده بهره برداری کنیم.

حسین زادگان اعتبار اتمام این طرح ورزشی را بیش از 600 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم تا با همکاری فرماندار میاندورود باقیمانده طرح های نیمه کاره را هم به مرحله بهره برداری برسانیم.

در این مراسم علی اصغر یوسف نژاد و محمد دامادی هم حضور داشتند که به دلیل حضور در برنامه دیگری در روستاهای چهاردانگه بدون ایراد سخنرانی جلسه را ترک کردند.

گفتنی طی روزهای قبل نیز استاندار مازندران و مدیرکل جهادکشاورزی مازندران با حضور در روستای جامخانه طرح تغییر الگوی کشت در اراضی شیب دار روستای جامخانه را افتتاح کردند که اعتبار آن پروژه نیز در حدود بیش از 2 میلیارد تومان بود.

افتتاح دوربرگردان شهری در سورک با اعتبار 600 میلیون تومان، افتتاح دو مرغداری گوشتی در روستاهای کیاپی و ولوجا با اعتبار بیش از دو میلیارد تومان و بسیاری از طرح های خدماتی و عمرانی از جمله مهم ترین اقدامات دولت در میاندورود در طی یکسال گذشته بوده است.