سه شنبه 8 اسفند 1385-0:0

ماجراهای شورای شهر ما

شورای شهر فریدون کنار این روزها خبرساز است.


بعد از اینکه شورای دوم فریدونکنار آقای انصار الحسینی را به عنوان شهردار فریدونکنار معرفی کرد، وی به مدت دو سال خدماتی را به شهر ارائه کرد و بعد به دلیل عدم تعامل با شورا استعفا داد. مهندس تورانداز که عضو شورای شهر بود به اصرار مردم و اعضای شورای شهر!! از عضویت در شورا استعفا داد و به عنوان شهردار برای فریدونکنار انتخاب شد.

بعد از یک سال و چند ماه آقای تور انداز به اصرار مردم و تحت فشار افکار عمومی!!! از سمت شهرداری به جهت شرکت در انتخابات شوراها استعفا می دهد و در انتخابات نیز به عنوان نفر آخر به عضویت شورای آینده در می آید.

 اما شورای اسلامی فریدونکنار بعد از آقای تورانداز ، سرکار خانم سجودی را که کارمند امور مالی شهرداری بود را به عنوان سرپرست شهرداری معرفی می کند. وی نیز به مدت سه ماه به عنوان سرپرست شهرداری فریدونکنار مشغول به کار می شود. اکنون نیز علاوه براتمام (سه ماه) مدت قانونی سرپرستی خانم سجودی ، بیش از 50 روز است كه قانونا" حکم سرپرستی این سرکار خانم منتفی گرديده است.

 اما اعضای شورای فعلی فریدونکنار که همگی در انتخابات شرکت کرده بودند و بجزيك نفر ديگران نتوانستند در دور سوم نیز انتخاب شود، در نامه ای به اعضای منتخب شورای آینده از آنها خواسته اند تا دست بکار شده و قبل از تشکیل شورای اسلامی دور سوم یک شهردار را به اعضای فعلي معرفی کنند تا این شهرداری که فرد معرفي شده (ازسوي منتخبين دور سوم شورا) را بعنوان شهردار انتخاب كنندو تا چهار سال آینده نیز به عنوان شهردار بماند.

مهدي عربي - (arabinews@yahoo.com)