يکشنبه 20 اسفند 1396-23:0

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار مازندران:

واگذاری مسئولیت ها را به بانوان اجرایی می کنیم

احمد حسین زادگان: مدیران دستگاه ها تا پایان فروردین ماه ۹۷ مهلت دارند سهمیه ۳۰ درصدی مدیریت بانوان را عملی سازند/ با حمایت استاندار مازندران و مسئولان استانی، واگذاری مسئولیت ها به بانوان در مازندران اجرایی می شود.


 مازندنومه، سرویس سیاسی: احمد حسين زادگان در ديدار با بانوان شاغل در استانداري مازندران گفت: تقویت خانواده یکی از محورهای مهم خدمت در دولت دوازدهم است که در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری وجود دارد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران با اشاره به اينكه خانواده سالم تعاریف مشخصی دارد، ادامه داد: هر قدر به جوامع، آسیب های اقتصادی و اجتماعی بیشتری وارد می شود، بیشتر به اهمیت خانواده پی می برند.

حسين زادگان با اشاره به سیاست های ابلاغی دولت، اعلام کرد: مدیران دستگاه ها تا پایان فروردین ماه ۹۷ مهلت دارند سهمیه ۳۰ درصدی مدیریت بانوان را عملی سازند.

وی تاکید کرد: با حمایت استاندار مازندران و مسئولان استانی واگذاری مسئولیت ها به بانوان درمازندران اجرایی می شود تا شاهد پیاده سازی سیاست های دولت در این عرصه برای شکوفایی استعدادهای بانوان باشیم.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران خاطرنشان كرد: زنان شاغل علاوه بر تکاليف همسرداري و خانوادگي ماموريت هاي شغلي نيز برعهده دارند، بنابراين توجه به نشاط اجتماعي و سلامت آنان امري ضروريست.

وي با بيان اينكه ورزش علاوه بر سلامت جسم ،در شادابي روان هم  تاثير شگرف دارد ،ادامه داد: اختصاص زمان و مكان براي ورزش بانوان در استانداري به صورت پایلوت اجرا مي شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران با بيان اينكه  این طرح از استانداري آغاز و در تمامي ادارات اجرا خواهد شد، تاكيد كرد: امیدواریم با کمک این طرح نشاط در بانوان ايجاد شده و در نهايت خانواده و جامعه اي با نشاط داشته باشيم.

حسين زادگان ضمن تشکر از زحمات و تلاش هاي بانوان شاغل در استانداري، ابراز کرد: وظيفه شناسي، داشتن وجدان کاري و تعامل و برخورد شايسته با مردم بايد سرلوحه کار کارکنان باشد.

این مسئول با اشاره به ويژگي ممتاز بانوان ايران اسلامي در عرصه هاي مديريتي در حوزه هاي مختلف اظهار داشت: آنچه مشخص است بانوان در پذيرش مسئوليت ها ريزبين تر، علاقه‌مند‌تر، عاطفي‌تر و دلسوزترند و اين ويژگي ها در پيشبرد بسياري از امور كارساز خواهد بود.