پنجشنبه 10 آبان 1397-10:58

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران:

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر ۲۳ آذر ماه برگزار می‌شود

محمود شیخ‌الاسلامی: دانشگاه پیام نور با بانک انصار تفاهمنامه امضا کرد تا داوطلبان تسهیلات با نرخ سود ۲درصدی دریافت کنند/ مهلت ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر تا ۱۲ آبان تمدید شد/ آزمون کارشناسی ارشد فراگیر ۲۳ آذر ماه برگزار می‌شود


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: محمود شیخ‌الاسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تکمیل ظرفیت بهانه خوبی برای تصمیم‌گیری بهتر است و از ۲۲ مهرماه سازمان سنجش شرایطی برای ما ایجاد کرد تا دانشجوبان از طریق تکمیل ظرفیت فرصت مجدد در بازنگری پذیرش داشته باشند و فرصت را از دست ندهند.

وی با بیان اینکه در همه رشته‌ها تکمیل ظرفیت بدون آزمون داریم و متقاضیان در یک کد رشته می‌توانند شرکت کنند، افزود: صرف ثبت نام مبنی بر پذیرفته شدن نیست و داوطلبان باید مدارک خود را تکمیل کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران با بیان اینکه شاید وام‌های صندوق رفاه پاسخگوی نیاز همه داوطلبان نباشد، گفت: دانشگاه پیام نور با بانک انصار تفاهمنامه امضا کرد تا داوطلبان تسهیلات با نرخ سود ۲درصدی دریافت کنند.

این مسئول با اشاره به این که دانشگاه بدون تسهیلات، فرآیند تقسیط شهریه را هم انجام‌ می‌دهد، ادامه داد: چنانچه دانشجو شرایط اقامت در شهر مورد تحصیل را ندارد می‌تواند محل آزمون را شهری که در آن اسکان دارد اعلام کند و خللی در تحصیل فرد به وجود نمی‌آید.

وی یادآور شد: شرایط تغییر رشته هم محدودیتی ندارد و واحدهای گذرانده شده معادل‌سازی و یا جایگزین می‌شود.

شیخ الاسلامی با بیان این که ارشد فراگیر فرصت کم‌نظیر تحصیلی است، اظهار کرد: مهلت ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر، از ۲۹ مهر تا ۶ آبان بود که تا ۱۲ آبان تمدید شد.

وی افزود: همه واحدهای ما مجوز پذیرش دانشجو در مقطع  کارشناسی ارشد دارند و معدل دوره کارشناسی تا ۲۰درصد در پذیرش مقطع ارشد فراگیر اثر دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران یادآور شد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر ۲۳ آذر ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه با هیچ موسسه‌ای برای برگزاری دوره‌های قبل از پذیرش فراگیر قرارداد ندارد، تصریح کرد: حضور در این موسسات دلیل بر پذیرش نیست.

شیخ الاسلامی با اشاره به اینکه ۳۶ رشته گرایش ارشد  و ۶۹ رشته محل ارشد داریم، گفت: داوطلبان در ۲۱و۲۲ آذر ماه باید پرینت کارت را از سایت سنجش دریافت کنند.