چهارشنبه 5 ارديبهشت 1386-0:0

روز تئاتر در حوزه هنري مازندران گرامي داشته مي شود

چند خبر از حوزه هنري مازندران.


 محمد پور -سرپرست حوزه هنری مازندران- گفت : سالن سینما دیجیتال حوزه هنری مازندران با ظرفیت 38 صندلی و امکانات صوتی و تصویری دیجیتالی مناسب ، در دست بازسازی است که به زودی جهت رونق بخشیدن به فعالیت های تخصصی در عرصه هنر فیلم و فیلم سازی راه اندازی می شود .

هم چنين برنامه های روز جهانی تئاتر حوزه هنری مازندران اعلام شد.مراسم شب خاطره با حضور هنرمندان و استادان  پیشکسوت تئاتر استان ، همایش یک روزه ای با موضوع تئاتر و چالش های اجتماعی ، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب با موضوع تئاتر و نشست های تخصصی پیرامون هنر تئاتر و نمایشنامه خوانی ، ویژه برنامه هایيست که به مناسبت روز جهانی تئاتر در روزهای 9 و 10 اردیبهشت ماه در محل حوزه هنری مازندران بر پا خواهد شد .

خبر ديگر اين كه به مناسبت روز میلاد حضرت زینب کبری (س) مسابقه ی فرهنگی و هنری ویژه بانوان در هشت رشته ( عکس ، طراحی ، نقاشی ، گرافیک ، خوشنویسی ، کاریکاتور ، تذهیب و مینیاتور ) توسط حوزه هنری استان مازندران برگزار می شود .

 فاطمه مدانلو مدیر واحد آموزش و پژوهش این مرکز ضمن اعلام خبر فوق افزود : بانوان هنرمند می توانند آثارشان را در هر یک از رشته های هنری اعلام شده تا پایان وقت اداری روز 25 اردیبهشت ماه به نشانی ساری – میدان امام – بلوار دانشگاه – حوزه هنری مازندران ارسال كنند .

 وی در ادامه خاطر نشان کرد : ضمن برپایی نمایشگاهی از آثار دریافتی در تاریخ یک خرداد ماه به آثار برتر هر رشته نیز جوایزی به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد .

خبر آخر اين كه طی حکمی از طرف عزیز ا... محمد پور سرپرست حوزه هنری استان مازندران مصطفی مکبری به سمت معاونت فرهنگی و هنری این مرکز منصوب شد . مصطفی مکبری دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته عکاسی و مدرس دانشگاه مازندران است که سابقه ساخت چند فیلم را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

حوزه هنری مازندران  - (hozeh_artsari@yahoo.com)