چهارشنبه 20 تير 1386-0:0

رفسنجاني در گيلان:نگراني شما را درک مي کنم

مسئولان برخی گروه های اصلاح طلب گیلان در ديدارباهاشمي رفسنجاني انتقادات زیادی به دولت احمدی نژاد و عملکرد آن وارد کردند.


رئیس سازمان مجاهدین انقلاب استان گیلان طی سخنانی با انتقاد شدید از دولت احمدی نژاد گفت:« دولت نهم پردرآمدترین دولتی است که در چند صد سال اخیر به قدرت رسیده است. امروز علیرغم وجود 55 تا 60 میلیارد دلار درآمد نفتی که باید صرف زیرساخت های کشور شود ، دولت به سمت واردات کالاهای مصرفی رفته است.»

مسئول حزب اعتماد ملی شاخه گیلان هم در این دیدار ، با انتقاد از تخریب چهره های سیاسی گفت:« این هجمه ها در داخل کشور هر روز بیشتر می شود و چهره های شاخص انقلاب را تخریب می کنند.»

رئیس انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها ی گیلان هم با انتقاد از برخی انتصابات دولت نهم گفت:« وجود مدیران کم تجربه و فاقد صلاحیت ، ارزش و جایگاه دانشگاه ها را مخدوش می کند.»

هاشمی رفسنجانی در پي این اظهارات گفت: « من نگرانی شما را درک می کنم و تا حدود زیادی در آن سهیم هستم . البته ملاحظاتی هم وجود دارد. ما هم اکنون با چالش های جهانی مواجهیم و دشمنان جدی داریم. باید صبر کرد و مایوس نشد. تلاش سیاسی و اجتماعی خود را انجام دهید خداوند هم کمک می کند.»(jahannews)