شنبه 28 مهر 1386-0:0

فاجعه در ساري

شهردار ساری گفت:وضعیت ترمیم کنده کاری های ادارات حفار در حد یک فاجعه است .


 سید علی حجازیشهردار سار در اولین روز بارانی فصل پاییز بعد از بازدید از مناطق شهر گفت : واقعاً وضعیت ترمیم کنده کاری های ادارات حفار در حد یک فاجعه است .

 

  شهردار ساری و مهندس خلیلی مدیر طرح های آب و فاضلاب استان مازندران با توجه به وضعیت ترمیم کنده کاری های آب و فاضلاب که موجب مشکلات زیادی برای شهروندان ساری شده بود دستور تعطیلی دوباره حفاری های این اداره را دادند .

 

شایان ذکر است این حرکت با هماهنگی شرکت آب و فاضلاب مازندران صورت گرفته است .

 

شهردار ساری در این رابطه اظهار داشت : شهروندان ساروی از وضعیت ترمیم حفاری ها از سوی پیمانکاران ادارات حفار واقعاً ناراضی هستند و ما هیچ بهانه ای را از پیمانکاران سهل انگار ادارات حفار نخواهیم پذیرفت .

 

حجازی در ادامه افزود : برخورد اعضای شورای شهر و شهرداری با ادارات حفار را نباید به حساب مخالفت با اجرای پروژه های زیربنایی و اساسی خدمات رسانی شهر دانست بلکه جهت ساماندهی بهتر باید بازسازی فنی و کامل صورت بگیرد .

 

 

 

 

 

50 مکان جهت تبلیغات انتخابات مجلس در اختیار کاندیداهای ساروی قرار می گیرد

 

 

مهندس حجازی در رابطه با تعیین محلات مختلف برای تبلیغات انتخابات گفت : ما آمادگی لازم را داریم تا در زمان قانونی تبلیغات 50 مکان مناسب در اختیار داوطلبان قرار دهیم .

 

 حجازی با تأکید بر اینکه باید با بی طرفی کامل و برابر قانون انتخابات مجلس عمل نمائیم گفت : هیچ يك از پرسنل شهرداری و سازمان های تابعه حق سوء استفاده از امکانات شهرداری در تبلیغات انتخابات به طرفداری یا علیه داوطلبی را نخواهد داشت .(isna)