دوشنبه 14 آبان 1386-0:0

معذور دار ما را!

مدیر کل دفتر منابع انسانی استانداری مازندران گفت : ما هیچ تعارفی نداریم اگر نمره ارزشیابی بخشداران ضعیف باشد از ادامه همکاری با وی معذوریم و با او خداحافظی خواهیم کرد.



 احمدی مدیر کل سیاسی استانداری مازندران در اولین نشست بخشداران و مسئولین انتخابات استان گفت : این نشست در راستای انتخابات مجلس هشتم و همچنین سفر ریاست جمهوري برگزار شده است .

 احمدی مدیر کل سیاسی استانداری مازندران با بیان اینکه این نشست می بایست پیش تر از این صورت مي گرفت گفت : ما مصمم هستیم این جلسات را هر ماه و با برنامه هایی بسیار متنوع و سازنده برگزار نمائیم .
وی افزود : این نشست در راستای انتخابات مجلس هشتم و همچنین سفر ریاست جمهوري برگزار شده است .
مدیر کل سیاسی استانداری خاطر نشان ساخت : این انتخابات برای ما بسیار مهم است و در این جلسه مباحث خوب و کاربردی پیرامون آن توسط مهندس شفقت استاندار مازندران در كار گروهي خصوصي مطرح خواهد شد .
احمدی با اشاره به انتخاباتی که در پیش است گفت : بحث انتخابات یک بحث جدی است که می خواهد الکترونیکی برگزار شود و ما باید در تمام استان حتی دورافتاده ترین روستاها انتخابات را الکترونیکی برگزار نماییم .
وی ادامه داد : باید کمر همت را ببندیم تا انتخابات به نحو احسن برگزار شود و ما اولین استانی هستیم که جهت برگزاری انتخابات الکترونیکی اعلام آمادگی نموده ايم. (isna)