سه شنبه 13 آذر 1386-0:0

راهبرد سران

بازار جلسات مختلف گروه‌هاي اصولگرايان و  اصلاح طلبان در استان گرم است.



احمد ميري گفت: جلسات هماهنگي براي اجماع اصلاح طلبان در شهرهاي استان همچنان ادامه دارد و شوراي راهبردي نيز همه هفته با حضور سران اصلاح طلبان در استان تشكيل مي شود.


وي از حضور نريمان، رحماني، رعيت و عشوري براي آشنايي با ديدگاه نمايندگي شان در شوراي راهبردي اصلاح طلبان استان خبر داد و اظهار داشت: اين گونه جلسات همچنان ادامه خواهد داشت.


ميري با اشاره به اينكه توصيه گروه هاي مختلف اصلاح طلبان بر اين شكل گرفته است كه در انتخابات حضور پررنگ داشته باشم بيان كرد: با تمامي گروه هاي اصلاح طلب استان به اجماع و ائتلاف خواهيم رسيد.
عضو شوراي راهبردي اصلاح طلبان مازندران با بيان اين نكته كه همه بايد براي انتخابات پرشور و فراگير تلاش كنند خاطر نشان كرد: با حزب اعتماد ملي نيز در استان به اجماع رسيديم.

از سوي ديگر عضو شوراي راهبردي اصولگرايان مركز مازندران با اشاره به اجماع اصولگرايان در بسياري از استان‌هاي كشور گفت: مجلس هشتم در اختيار اصولگرايان است.
  
 
رجب بابائي‌جامخانه افزود: جلسات مختلف گروه‌هاي اصولگرائي در استان مازندران همچنان ادامه دارد و ائتلاف اصولگرايان در استان نهائي شده است.


وي با اشاره به اينكه انتخابات مجلس هشتم و نحوه راهيابي نيروهاي اصولگرايي به نهاد قانونگذاري كشور، مهم‌ترين بحث نشست‌هاي سياسي است اظهار داشت: 12 گروه اصولگرائي در استان مازندران در قالب يك تيم اصولگرائي براي رسيدن به مجلس تلاش مي‌كنند.


بابايي تأكيد كرد: ليست واحدي توسط نيروهاي اصولگرائي در استان تهيه شده است كه به زودي اعلام خواهد شد.


قائم مقام جامعه اسلامي كارگران استان مازندران با تأكيد بر اين نكته كه اسامي نيروهاي متحد اصولگرايي فعلاُ منتشر نمي‌شود خاطر نشان كرد: گرايش مردم به گروه‌هاي اصولگرائي بيش از اصلاح طلبان است.
اين فعال سياسي مازندران از فعال بودن گروه‌هاي اصولگرائي در تمامي 16 شهر ستان استان خبر داد و اضافه كرد: تا كنون نامزدهاي انتخاباتي در شهرهاي ساري، بابل، قائم شهر، آمل، چالوس، محمود آباد و نور به نتيجه نهائي نزديك شده است.


وي در پايان با اشاره به انجام نظر سنجي انتخاباتي توسط گروه‌هاي اصولگرايان در استان گفت: تا كنون در بين دانشگاهيان، حوزوي‌ها و اصناف نظر سنجي انتخاباتي صورت گرفت و نتيجه آن اقبال عمومي مردم مازندران به متحدان اصولگرائي است.(farsnews)