چهارشنبه 19 دی 1386-0:0

من که دروغزن نبودم!

رحمانی خلیلی-نماینده مردم بهشهر و نکا در مجلس ششم-گفت: «مسئولان دولتی که مرتب اعلام می‌کنند مشکل قطعی گاز مازندران حل شده، دروغ می‌گویند.» 


نماینده مردم بهشهر و نکا در مجلس ششم نسبت به فرورفتن شهرها و روستاهای استان مازندران در «بحرانی تمام عیار» به علت قطعی گاز هشدار داد. 

«علی اصغر رحمانی خلیلی» با اشاره به قطعی گاز چند هفته‌ای در نقاط مختلف استان مازندران تصریح کرد: «مسئولان دولتی که در رسانه‌ها مرتب اعلام می‌کنند مشکل قطعی گاز مازندران حل شده، دروغ می‌گویند». 

وی گفت: «بنده دیشب با چشمان خودم شاهد بودم که مردم در هوای چند درجه زیر صفر بهشهر، ساعت‌ها پس از نیمه شب در مقابل نانوایی‌ها صف کشیده بودند تا شاید لقمه نانی به خانه ببرند». 

رحمانی خلیلی افزود: «به علت قطعی گاز در بهشهر و نکا، مردم متوسل به استفاده از وسایل گرمازای برقی شده‌اند اما این وسایل هم به علت تقاضای زیاد یا نایابند یا آنقدر گران شده‌اند که مردم منطقه قدرت خرید آنها را ندارند». 

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه «مردم منطقه بهشهر و نکا در فلاکت مطلق رها شده‌اند»، اظهار داشت: «هیچکدام از مسئولان دولتی، محلی و استانی و حتی نماینده کنونی این منطقه، کوچکترین توجه و پاسخگویی به مردم ندارند و آنها را به حال خود رها کرده‌اند». 

نماینده سابق مردم بهشهر و نکا در مجلس تاکید کرد: «شرایط مردم بهشهر، گلوگاه و نکا آنقدر بحرانی است که قابل وصف نیست». 

اين نامزد انتخابات مجلس هشتم از حوزه بهشهر ونکا خاطرنشان کرد: «وقتی مسئولان دولتی، استانی و محلی هیچ توجهی به وضعیت مردم منطقه ندارند تنها باید به انتظار نشست تا شاید خداوند به داد مردم برسد».(aftabnews)