سه شنبه 25 دی 1386-0:0

يک شب آتش

آتش در كجور کشته و مجروح بر جاي گذاشت.


يك واحد مسكوني در بخش روستايي كجور شهرستان نوشهر درآتش سوخت در پي اين آتش سوزي مادرخانواده حق پرست جان باخت و پسرش نيز دچارسوختگي شديد شد.

دراين حادثه مادرخانواده درميان شعله هاي آتش گرفتار شده بود؛که فرزند براي نجات جان مادر به درون خانه سراسر آتش مي رود اما متاسفانه مادر بر اثر سوختگي شديد در آغوش پسرش جان به جان آفرين تسليم مي كند و فرزند نيز دچارسوختگي40درصد ازناحيه شكم به پايين شده ، به بيمارستان سوانح و سوختگي زارع ساري منتقل و بستري مي شود.

شمسعلي نور محمدي -بخشداركجور- گفت: متاسفانه بخش كجور از داشتن ايستگاه آتش نشاني محروم است و در روز اين حادثه غم انگيز با وجود اطلاع به آتش نشاني نوشهر به دليل بعد مسافت از كجور تا نوشهر و وضعيت جاده هاي اين مسير كه كوهستاني و برف گير است، متاسفانه ماشين آتش نشاني نتوانست به موقع درمحل حادثه حاضر شود و نهايتا منزل مسكوني اي كه دچارحريق گشته بود تا 90درصد در آتش سوخت وخسارات جبران ناپذيري برجاي گذاشت.

 بخشداركجور افزود:با توجه به موقعيت جمعيتي و جغرافياي منطقه كجور ضرورت دارد تا مسئولين امر درمركزاستان مازندران و شهرستان نوشهر نسبت به ايجاد دو پايگاه آتش نشاني در دو منطقه از بخش كجور اقدامات لازم را انجام دهند.

محمدحسين ملايي كندلوسي - (kandelous_village@yahoo.com)