سه شنبه 14 اسفند 1386-0:0

تازه ترين خبرها از اردوگاه اصولگرايان

محمدعلي مينايي فر گفت: به غير از شهر آمل، ليست جبهه متحد اصولگرايان در تمام شهرهاي مازندران تكميل و براي ابلاغ به دفتر مركزي جبهه متحد ارسال شد.



وي با اشاره به اينكه مازندران 9 حوزه انتخاباتي دارد، اظهار داشت: نفر دوم داوطلبان انتخابات در حوزه انتخاباتي بابل و قائم شهر نيز به زودي اعلام مي شود.


مينايي فر به farsnews گفت: از تمام گروه‌هاي اصولگرايي مي‌خواهيم بر اساس توافق قبلي به راي جبهه متحد اصولگرايان كه همان نشست 5+6 است احترام بگذارند تا بر اساس نتايج نظرسنجي‌ها كه مشخص شد، اصولگرايان بتوانند اكثر كرسي‌هاي مجلس هشتم را به دست آورند.


وي تصريح كرد: در حوزه انتخابي نكا، بهشهر و گلوگاه؛ مقيمي، در شهرستان بابل؛ ناصري، در قائم شهر؛ باباپور، در نوشهر و چالوس؛ ايوب صلاحي، در تنكابن و رامسر؛ نيكنام، در نور؛ احمد ناطق نوري و در بابلسر نيز مقداد نجف نژاد افراد نهايي جبهه متحد اصولگرايان هستند.


دبير جبهه پيروان خط امام و رهبري مازندران با اشاره به اينكه ليست انتخاباتي مركز مازندران تغيير كرده است از انتشار اسامي اين شهر در آينده‌اي نزديك خبر داد.
مينايي فر در پايان گفت: نشست 5+6 استان مازندران در جلسات بعدي وارد فاز تبليغات انتخاباتي خواهد شد.

 افراد معرفي شده همان نفراتي هستند که "مازندنومه" چند روز پيش اعلام کرده بود.شنيده هاي ما حاکيست نفر دوم اصول گرايان در قائم شهر ادياني است،چرا که فرج پور در نظرسنجي ها جايگاه مطلوبي کسب نکرده است.در ساري نيز نام رمضان شجاعي در فهرست 5+6 قرار خواهد گرفت.شنيده ها حاکيست در آمل هم به احتمال يوسفيان ملا-نماينده کنوني-در ليست جبهه متحد اصولگرايان قرار مي گيرد.