چهارشنبه 28 فروردين 1387-0:0

کلاف سر در گم

عبدالحسین مختاباد  گفت:مراحل کسب مجوز کنسرت پیچیده تر شده است



اين هنرمند مازندراني گفت:هنرمندان و گروههای مختلف موسیقی برای دریافت مجوز کنسرت با کاغذ بازیهای بی مورد مواجه اند و سیر دریافت مجوز از آغاز تا دریافت پیچیده تر از گذشته شده است.


عبدالحسین مختاباد گفت : برای برگزاری یک کنسرت به بهانه های مختلف درگیر پر کردن فرم های مختلف و به تایید رسیدن می شویم و پس از آن باید همان فرم ها را به اماکن تحویل دهیم که هم سالن و هم گروه موسیقی به تایید آنها نیز برسد و اگر این مسیر بدون مشکل طی شود حدود دو هفته تا یک ماه به طول می انجامد.

سرپرست گروه رودکی درادامه خاطرنشان کرد : گروه ما بنا دارد تا کنسرتی را در آینده نزدیک برگزار کند به همین منظور مدیر اجرایی گروه مدتی است پیگیر دریافت مجوز برای اجرا شده ولی متاسفانه هیچ جواب مشخصی از مسئولان نشنیده است.

این خواننده افزود : بیش از دو دهه است که در این سرزمین کار فرهنگی می کنم و به نوعی کار گروه معرف اعضا و  خود من است و جزوهنرمندان شناسنامه دار به شمار می رویم اما متاسفانه شاهد سختگیری و ضوابط پیچیده ای هستیم که نمی دانیم از کجا ناشی می شود .

مختاباد در پایان افزود : دوستان مسئول باید در جهت فراهم آوردن امکانات رفاهی هنرمندان در حوزه های مختلف فعالیت مستمر داشته باشند و نحوه دریافت مجوز را بیش از گذشته آسان کنند و حداقل زمان به کمتر از یک روز و یک ساعت برسد نه اینکه هفت تا ده روز پشت درهای بسته بمانیم.(mehrnews)