پنجشنبه 30 خرداد 1387-0:0

پالیزدار دروغگو

داوود احمدی نژاد در ساري ضمن دروغ دانستن اظهارات پاليزدار گفت:مدیرانی که نتوانند خود را با شتاب دولت هماهنگ کنند برکنار می شوند .



داوود احمدی نژاد روز پنج شنبه در ساري گفت: خوشبختانه مدیران دولت نهم، در را به روی مردم بازکردند تا مردم بتوانند مشکلات خود را بیان کرده و با آنها ارتباط داشته باشند.

وی با بیان اینکه در مجموع بازرسی ریاست جمهوری طی ارسال نامه های مردم مشکلی که مربوط به مسئولان باشد تذکر داده وحل وفصل خواهد شد،ادامه داد: به همین منظور نامه های زیادی از اقصی نقاط کشور به دست مارسیده که بیشتر آن جنبه مطالبات شخصی داشت.

احمدی نژاد در خصوص نتایج بازرسی ریاست جمهوری اظهار داشت: نتایج بازرسی همان بس که دولت نهم بیشترین تغییرات را در سطح مدیران داشته است.

رئیس بازرسی ویژه ریاست جمهوری در پاسخ به سوالي در مورد اظهارات پالیزدار و دستگیری او تصریح کرد: «در نظام جمهوری اسلامی ایران هر کسی این آزادی را دارد که بخواهد حرف های خود را بزند نه اینکه دروغ بگوید. »

وی افزود: «برخی از اظهارات پالیزدار دروغ بوده که یکی از این اظهارات غلط به خود من برگشته بود. »

داوود احمدی نژاد گفت: وی در اظهارات خود به یک پرونده مشکل دار علیه من اشاره کرد و گفته بود زمانی که این پرونده به دست ریاست جمهوری رسیده تا مرحله عزل سمت در اختیار من ، پیش رفته ولی دوباره به دستور رئیس جمهور در جایگاه ابقا شده ام که این کاملا دروغ است. »

وی با طرح این سوال که اگر کسی فی الواقع بخواهد با بیان حرفی جامعه را متشنج کند چه باید کرد؟ افزود: «سکوت کنیم و یا به آن بگوئیم که چرا این حرف ها را زدی ؟»

احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که چرا مدیران دولت نهم هر از گاهی عوض می شوند؟ گفت: این مدیران هر از چند گاه عوض نمی شوند بلکه دولت با توجه به عقب ماندگی زیاد کشور شتاب بیشتری در اجرای برنامه های خود دارد و از این بین کسانی که نتوانند خود را با این شتاب هماهنگ کنند برکنار می شوند.(isna)