جمعه 28 تير 1387-0:0

روحاني:آقای وزیر جهاد کشاورزی خبر دارد نماینده او در این استان چه جنایتی را انجام می دهد؟!

امام جمعه بابل گفت:مردم چگونه تحمل کنند که اعتبارات ویژه شهرک دامپروری بابل، توسط مدیریت جهاد استان غارت و در جایی که منسوب به او بود صرف شد!

 


حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مجتبی روحانی- امام جمعه بابل- با انتقاد شدید اللحن از رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: متاسفم که  مدیریت جهاد کشاورزی استان رفتاری از خود بروز داده که چهره این سازمان را در بین مردم نفرت انگیز کرده  است.

امام جمعه بابل گفت:مدیریت گزینشی جهاد کشاورزی مازندران مایه ننگ دولت عدالت محور است.

وي گفت:وقتی دولت عدالت محور برای جبران خسارت ناشی از خشکسالی اعتبارات ویژه ای را برای حفر چاه می دهد مدیریت جهاد کشاورزی با رفتاری تبعیض آمیز به دور از شان نظام اسلامی برای شهرهایی که از آب سد استفاده می کنند سه برابر بودجه نسبت به این شهرستان اختصاص می دهد.مگر به اذعان شما بابل رتبه اول تولید بسیاری از اقلام کشاورزی نیست؟

 امام جمعه بابل خطاب به رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: به شهرستانهای منتسب به خودتان تا جایی که می توانستید اعتبارات ویژه را پرداخت کردید اما به کشاورز بیچاره بابلی کمتر از نیمی از اعتبارات را ندادید؟ مردم چگونه این رفتارهای شما را تحمل کنند؟ شما خائنانه با مردم رفتار کردید؟

وي اعتراض کرد: نمی دانم چگونه بگویم؟ نمی دانم چگونه فریاد بر آورم ؟ مردم چگونه تحمل کنند که اعتبارات ویژه شهرک دامپروری در این شهرستان توسط مدیریت جهاد استان غارت شد و در جایی که منسوب به او بود صرف شد.شما از جان مردم چه می خواهید؟

وي ادامه داد:من با سوز دل و با نهایت تاسف می پرسم استان مازندران مگر مسئولی ندارد که این باصطلاح مدیران سازمانها هر کاری که دل شان می خواهد با سرنوشت مردم  انجام می دهند؟

به گزارش روابط عمومي ستاد نماز جمعه بابل ، روحاني خطاب به استاندار مازندران گفت:آقای استاندار! شمایی که تازه به سمت استانداری منصوب شده اید این مدیریت های خائن را بشناسید . عرصه مدیریت نظام اسلامی تبدیل به عرصه حکومت این آقایان خائن شده است.

روحاني افزود: اعتبارات و برنامه هایی که نظام اسلامی در نظر گرفته با مدیریت این آقایان به غارت می رود.هیچ کس نیست که این آقایان را مورد سوال قرار بدهد که این ظلم ها را به چه جهت انجام می دهند؟

 امام جمعه بابل خطاب به رییس جمهور گفت: این رفتارهای خائنانه به شعار عدالت محور شما چگونه می سازد؟ آقای وزیر جهاد کشاورزی خبر دارد که نماینده او در این استان چه جنایتی را انجام می دهد؟

امام جمعه بابل ادامه داد: از دو نماینده بابل می خواهم که همت کنند تا این افراد خائن را ادب کنند!

وي استدلال کرد:بسیاری از محرومیت های این شهرستان و بسیاری از برخورداری های دیگر شهرستان ها به بی عدالتی ها و خیانت های برخی مدیران استان بر می گردد.

گفتني است اظهارات تند روحاني با تکبیر مکرر نمازگزاران جمعه بابل مورد استقبال قرا گرفت.