دوشنبه 31 تير 1387-0:0

فرماندار: نوشهر از مرداد ماه با كمبود بنزين مواجه خواهد شد

هاشم فاطمی گفت:اگر فردی در آمارگیری طرح تحول اقتصادی شرکت نکند، از دریافت یارانه محروم خواهد شد.



فرماندار نوشهر گفت : بعضی از مسئولین در شهرستان خود را گرفتار روزمرگی کرده اند .

 سید هاشم فاطمی افزود : بعضی از مسئولین با گرفتار شدن در مسائل روزمرگی ، پویایی و حرکت در کارشان به چشم نمی خورد .


وی تأکید کرد : مدیران کل و رؤسای سازمان ها باید پاسخگوی عدم اجرایی شدن و پیشرفت پروژه های سفر رياست جمهوري باشند .


فرماندار نوشهر همچنين در خصوص استاندار جدید مازندران اضافه کرد : استاندار با سابقه درخشان در سطوح مختلف مدیریتی وزارت کشور قطعاً تحولات شگرفی در استان خواهد داشت .


وی با بیان اینکه کوپن های بنزین در مردادماه حذف می شوند گفت : با توجه به اینکه هیچ جایگاه CNG در نوشهر وجود ندارد و تمامی تاکسی ها هم دوگانه سوزند با کمبود بنزین مواجه خواهیم شد ولي این موضوع حال پيگيري است .


فاطمی به طرح تحول اقتصادی اشاره كرد وگفت: کل شهروندان از یک یارانه مشخص بهره مند خواهند شد هرچند در این طرح توجه جدی به دهک پایین جامعه است .


فرماندار نوشهر با بيان اینکه طرح تحول اقتصادی از 12 مرداد آغاز می شود در خصوص تفاوت این امر با سرشماری افزود : مأموران آمارگیر به خانوارها مراجعه می کردند اما در این طرح خانوارها باید برای دریافت فرم های مورد نظر و خاص اقدام نمایند .


وی تأکید کرد : اگر فردی در این آمارگیری شرکت نکند در آینده از دریافت یارانه محروم خواهد ماند .


سید هاشم فاطمی به ‹‹یکی از استراتژی مهم استاندار جدید مازندران›› اشاره کرد و اظهار داشت : اگر فرماندار و نماینده مجلس در شهرستان به حضور مدیران کل و رؤسای سازمان ها جهت رفع مشکل نیاز داشته باشد باید حتماً حضور پیدا کنند و هیچ عذری برای عدم حضور آنان برای استاندار پذیرفته نیست .


وی با بیان اینکه در طول 30 سال از گذشت انقلاب مردم چندین بار برای طرح مشکل به ما مراجعه کردند و در اکثر اوقات مشکلات هم حل نشد ابراز امیدواری کرد بتوانیم به جایی برسیم که ما به سراغ مردم برای رفع مشکل آنها برویم.(isna)