شنبه 26 مرداد 1387-0:0

بهشت پيمانكاران بي معرفت

نيكنام -نماينده مردم رامسر در مجلس- گفت: كمربندي تنكابن تنها 17 كيلومتر طول دارد ولي اجراي آن 22 سال طول كشيده و هنوز هم تمام نشده است!


دبير مجمع نمايندگان مازندران گفت: با توجه به توسعه شهر ها كمربندي هاي استان نيز در داخل شهر قرار گرفته اند و قطعاً در آينده چيزي به اسم كمربندي نخواهيم داشت.

 احمد مقيمي گفت: بايد مصوبات سفر اول را نهايي كنيم تا مردم استان حلاوت و شيريني خدمات دولت را حس كنند.


وي افزود: قصد داشتيم صنعت را نيز به بخش كشاورزي اضافه كنيم ولي متاسفانه در زير ساخت ها،مخصوصاً در حوزه راه با مشكل جدي مواجه ايم.

 
مقيمي به تمركز پيمانكاران در استان اشاره كرد و گفت: اگر پيمانكاران در فرمانداري هاي استان پراكنده شوند كارها بهتر انجام خواهد شد.


نيكنام نماينده مردم رامسر در مجلس شوراي اسلامي نيز با بيان اينكه مازندران بهشت پيمانكاران بي معرفت است اظهار داشت: كمربندي تنكابن تنها 17 كيلومتر طول دارد ولي اجراي آن 22 سال طول كشيده و هنوز هم تمام نشده است.


وي با تصريح اين مطلب كه مقامات تصميماتي مي گيرند كه به تبعات آن توجه نمي كنند ادامه داد: محدوديت هاي موجود در حمل بار به مناطق مختلف كشور فرآيند حمل را با مشكل مواجه كرده كه در اين ميان محموله هايي مانند گل و گياه آسيب جدي مي بينند.


نيكنام با اشاره به اينكه سيستم راه سازي مملكت  سعي مي كند جاده ها را تا حد ممكن بي دست انداز ساخته شوند  افزود: متاسفانه پديده اي به نام سرعت گير نيز در جاده قرار مي دهيم كه براي بسياري از رانندگان قانونمند ايجاد مشكل مي كند.


مقداد نجف نژاد نماينده مردم بابلسر و فريدونكنار در مجلس شوراي اسلامي نيز با اشاره به فاصله زياد وضعيت مازندران تا وضع مطلوب اظهار داشت:  با توجه به موقعيت جغرافياي مازندران متاسفانه اعتبارات تخصيصي بخش راه و ترابري نسبت به بقيه استان ها يكسان و در حقيقت در توزيع اعتبارات به استان ظلم شده است.


ادياني مخبر كميسيون انرژي و نماينده مردم قائمشهر در مجلس شوراي اسلامي نيز  كمبود اعتبار و نبود راه را مشكل اصلي استان عنوان كرد و افزود:با توجه به شرايط موجود اگر وزير و نمايندگان بعدي نيز بيايند وضعيت تغييري نخواهد كرد.


ادياني با تصريح اين مطلب كه با منابع مالي موجود نتيجه اي نمي گيريم خاطرنشان كرد: با توجه به اصل 44 قانون اساسي چاره اي جز واگذاري احداث بزرگ راه ها به بخش خصوصي را نداريم.(isna)