سه شنبه 5 شهريور 1387-0:0

همه رقيبان شیخ الاسلام

آياشيخ الاسلام جاي داود احمدي نژاد را مي گيرد؟


  بعد از رفتن داوود احمدی نژاد از دفتر بازرسی رئیس جمهور ، محمود احمدی نژاد به زودی رئیس جدید این دفتر را معرفی خواهد کرد.

 به نوشته asriran درحال حاضر چند گزینه برای تصدی این مسوولیت مطرح هستند اما بر اساس شنیده ها انتصاب سيدبهلول حسيني معاون امور زيربنايي و توليدي دفتر بازرسي ويژه رياست جمهوري جدی تر از دیگر گزینه ها است.

حسینی نماينده ميانه و عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس هفتم بود و در جریان انتخابات ریاست جمهوری نهم نیز ریاست ستاد انتخابات احمدي نژاد در آذربايجان شرقي را بر عهده داشته است.

 این در حالی است که هاشم غرقي مسئول رسيدگي به شكايات مردمي ریاست جمهوری،زريبافان یار و یاور همیشگی رئیس جمهور که بعد از استعفا از شورای شهر و رای نیاوردن در انتخابات شورا ها یک پای ثابت در بین گزینه های جابجایی ها در ریاست جمهوری به شمار می رود و مهدی هاشمي سرپرست سابق وزارت کشور که نتوانست نظر رئیس جمهور را برای تصدی این وزارتخانه جلب کند از جمله این گزینه ها هستند.

در حال حاضر عبدالرضاشیخ الاسلام رئیس دفتر مازندراني رئیس جمهور ،سرپرستی دفتر بازرسی را بر عهده دارد و برخی منابع احتمال انتصاب خود او را به عنوان رئیس دفتر بازرسی ریاست جمهور نیز محتمل می دانند.

شيخ الاسلام استاندار سابق هرمزگان، پيش ترمسئول دفتر محمود احمدي نژاد در دوران شهرداري تهران بود.