سه شنبه 2 مهر 1387-0:0

شهروند بابلی يک ميليارد تومان به صندوق مهدی موعود کمک کرد

مديرعامل صندوق قرض الحسنه مهدی موعود(عج) بابل با تکذيب خبر زير پوشش قرار گرفتن اين صندوق گفت: تا دو هفته آينده وضعيت عادي مي شود


موسس و مديرعامل صندوق قرض الحسنه مهدی موعود(عج) بابل گفت: تا دو هفته آينده وضعيت اين صندوق به حالت عادی برمی گردد و اين صندوق تحت پوشش و زير نظر هيچ صندوقی قرار نخواهد گرفت و به طور مستقل و با همكاری مردم ، به فعاليت خود ادامه خواهد داد.


 مهدی حقيقت در خصوص آخرین وضعیت صندوق قرض الحسنه مهدی موعود (عج) گفت : خوشبختانه با كمك فرماندار بابل و ديگر مسئولين كه سعی و تلاش دارند كه ما را از چنين بحرانی رهايی بخشند قرار شد مبلغی وام از طريق اين مسئولان به اين صندوق داده شود .

وی با بيان اينكه  به دنبال افرادی كه وامهای معوقه دارند هستیم، گفت: از مردم تقاضا داريم كه با ما همكاری های لازم انجام دهند تا ان شاءالله ظرف دو هفته آينده بتوانيم اين بحران را مهار کنیم تا اين صندوق پا بر جا و به كار عادی خود ادامه دهد .

مديرعامل صندوق قرض الحسنه مهدی موعود بابل در ادامه تشريح كرد : در آينده بسيار نزديك و در دو هفته آينده وضعيت اين صندوق به حالت عادی برمی گردد و اين صندوق تحت پوشش و زير نظر هيچ صندوقی قرار نخواهد گرفت و به طور مستقل و با همكاری مردم ، به فعاليت و حالت عادی خود ادامه خواهد داد.


 وی از انتظارات اين صندوق نسبت به مردم گفت : ما از تمامی افراد و مشتريان اهل درد انتظار داريم كه ما را درك کنند ، چرا كه اين صندوق در طول اين 8 سال بيش از 95 ميليارد تومان به مردم وام قرض الحسنه بدون كارمزد داده است و نبايد مردم كاری كنند كه اين صندوق از بين برود .


 گفتنی است يك شهروند بابلی بنام جواد طاهرپيشه در اقدامی قابل توجه يك باب مغازه تجاری به مساحت 93 متر مربع و به ارزش 1 ميليارد تومان به صندوق قرض الحسنه بدون كارمزد مهدی موعود (عج) شهرستان بابل اهدا خواهد کرد.پيش تر اعلام شده بود اين صندوق زير مجموعه صندوق وليعصر بابل شده است.(isna)