شنبه 16 آذر 1387-0:0

داماد بزرگان شدن دردسر دارد

داماد مازندراني عليرضا افتخاري-خواننده معروف- گفت: متاسفانه هنوز زندگي رسمي را شروع نكرده به دليل مشكلات شديد خانوادگي در آستانه طلاق و جدايي قرار داريم.


در خبرها آمده بود: مهريه دختر عليرضا افتخاري حفظ كردن 450 غزل از حافظ توسط داماد بود، ولي داماد مي گويد مهريه عروس خانم 777 سكه به همراه 7 ميليون و 707 هزار تومان جواهر و يك سفر حج است!


 نوروزي -داماد بزرگ افتخاري- با حضور در دفتر روزنامه بشيرمازندران ضمن تكذيب شديد خبر خبرگزاري bornanews گفت: مهريه همسر من 777 سكه تمام بهار آزادي و 7 ميليون و 707 هزار تومان جواهرات و يك سفر حج است كه متاسفانه هنوز زندگي رسمي را شروع نكرده، به دليل مشكلات شديد خانوادگي در آستانه طلاق و جدايي قرار داريم، چرا كه عروس خانم مي گويند؛ تا زماني كه مهريه خود را دريافت نكنم حاضر به ازدواج نيستم و هم اكنون براي اخذ مهريه دادگاه كشي داريم.

وي كه مهندس عمران و از هنرمندان عرصه موسيقي و آواز است، تصريح كرد: جوانان هرگز نبايد به رنگ و لعاب ظاهري زندگي برخي افراد پرآوازه دلخوش نموده و احياناً درصدد وصلت با اين قشر قرار گيرند.

 نوروزي با انتقاد شديد از برخي مطالب مطبوعات كه سعي دارند هنرمندان و زندگي خانوادگي شان را با برجسته سازي الگويي براي نسل جوان قلمداد نمايند گفت:‌ جوانان به مطالب و اظهارات غلو شده و غير واقعي برخي رسانه ها به ويژه مطبوعات زرد درخصوص اسطوره سازي از شخصيت و زندگي خانوادگي هنرمندان دلخوش نكنند چرا كه تجربه من بوضوح نشان مي دهد كه؛ ميان ماه من تا ماه گردون، تفاوت از زمين تا آسمان است!


وي تصريح كرد: من هرگز فكر نمي كردم به واسطه ازدواج با دختر يك هنرمند بزرگ چون آقاي افتخاري اين گونه در ورطه مسائل زندگي خانوادگي گرفتار شوم.نگاهي به مقدار مهريه همسرم گوياي هزار و يك مشكلي است كه من در زندگي خانوادگي بدان گرفتارم.


نوروزي گفت: اي كاش مهريه همسرم همان گونه كه آمده بود حفظ 450 غزل حافظ بود كه تا با عمل به آن و تقديم آن به همسرم از اين روزگار سياه نجات مي يافتم و امروز به دنبال تقسيط مهريه نبودم.