شنبه 10 اسفند 1387-0:0

کردان به دفتر داوود احمدی نژاد رسيد

گفته مي شود وزير سابق کشور از چند روز پيش به اين سو در دفتر داوود احمدي نژاد ديده مي شود.


jahannews خبرداد:با وجود گذشت ماه ها از غائله موسوم به كردانيسم خبرهاي مربوط به جابه جايي و سمت هاي تازه وزير سابق كشور هم چنان جذابيت دارد.

 همان طور كه از آغازين روزهاي بركناري و استيضاح كردان برخي شنيده ها حكايت از آن داشتند كه قرار است علي كردان به جاي برقعي به معاونت نظارت راهبردي رياست جمهوري برود، با تحقق نيافتن اين موضوع خبرهاي تازه ديگر حكايت از آن مي كردند كه وي قرار است بر صندلي معاونت اجرايي رئيس جمهور تكيه بزند كه اين مورد به خصوص با تكذيب صريح و واكنش تند علي سعيدلو معاون اجرايي رئيس جمهور مواجه شد.

با اين حال چندي بيشتر نگذشت كه شايعات، رياست سازمان تامين اجتماعي به عنوان يكي از پول دارترين موسسات كشور را براي كردان در نظر گرفتند كه به مانند موراد قبلي اين پست تازه نيز نصيب كردان نشد.

در اين ميان جديد ترين اخبار كه از چند هفته پيش قوت گرفت، حكايت از آن داشت كه معاون اسبق صدا و سيما، قائم مقام سابق وزير نفت، رئيس سابق سازمان فني و حرفه اي، استاد دانشگاه آزاد اسلامي و وزير پيشين كشور به سمت مشاور ارشد رئيس جمهور مشغول به كار خواهدشد. اين خبر پس از آن منتشر شد كه برخي منابع خبري از گلايه نزديكان كردان نسبت به فراموشي سپردن كردان در نزد مقامات عالي رتبه دولت خبر مي دادند.

اما طبق اطلاعات رسيده  كردان قرار نيست به جاي سيد مجتبي هاشمي ثمره كه رهبري ستادهاي انتخاباتي محمود احمدي نژاد را بر عهده دارد وارد ساختمان مخصوص رئيس جمهور شود؛ بلكه وي به جاي صادق محصولي كه تصدي وزارت كشور وي را از مشاوره دادن به رئيس جمهور باز داشته به عنوان مشاور ارشد و نه مشاور عالي احمدي نژاد منصوب خواهد شد.

 گفته مي شود وي از چند روز پيش به اين سو در دفتر داوود احمدي نژاد كه به عنوان رئيس پدافند غير عامل كشور منصوب شده و از بازرسي رئيس جمهور كنار گذاشته شد نشسته است.